Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Warszawa: dostawa preparatów izotopowych dla potrzeb medycyny nuklearnej wg specyfikacji - znak sprawy 109/2011
Numer ogłoszenia: 426616 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii , ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa preparatów izotopowych dla potrzeb medycyny nuklearnej wg specyfikacji - znak sprawy 109/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: izotopy wg załączonej specyfikacji ( 8 części): 1) Generator Technetu-99m 2) MIBI - zestawy do znakowania Technetem-99m. 3) DTPA - zestawy do znakowania Technetem-99m 4) DPD - zestawy do znakowania Technetem-99m 5) MIKROSFERY ALBUMINY/ MAKROAGREGATY - zestawy do znakowania Technetem -99m 6) LEUKOSCAN - zestawy do znakowania Technetem-99m 7) Preparat zawierający jony cynawe do znakowania erytrocytów. 8) Radiofarmaceutyk - I-123 MIBG..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę zezwolenia w zakresie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej (stosownie do zakresu przedmiotu zamówienia i działania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu) zgodnego z Ustawą z dnia 29 listopada 2000 r.- Prawo atomowe (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 276 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie w art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie w art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie w art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie w art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania zawarte w Załączniku Nr 1 i Załączniku nr 2 do SIWZ i tak dla: 1) Części nr: 2, 3, 4, 6, 7, 8 - charakterystykę produktu leczniczego/ pełną ulotkę. 2) Części nr 1 - charakterystykę produktu leczniczego i pełną ulotkę oraz tabele aktywności Tc-99m dla generatora w okresie od dnia dostawy do 7 dni po kalibracji 3) Części nr 5 - charakterystykę produktu leczniczego /pełna ulotkę oraz certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że surowica ludzka służąca do produkcji MAA była testowana pod względem zawartości antygenu powierzchniowego hepatisi B(HBsAg), przeciwciał przeciwko wirusowi HIV (anti-HIV) oraz przeciwciał przeciwko wirusowi hepatitis C (anti-HCV) 2. aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodne z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze. zm.) dotyczy Części nr 1. 3. Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu zaoferowanego produktu leczniczego - dotyczy Części Nr: 2, 3, 4 , 5, 6, 7, 8.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 i 3a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1), 2), 3) SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 3. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu. 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 3a do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3) w zakresie zmiany typu/ modelu/ numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy (formularz oferty), jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; 5) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1 umowy. 6) W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT możliwa jest zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo wyrażonej zgody przez Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: elektronicznie www.ikard.pl za pobraniem cena 10,00 PLN netto + VAT..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Instytut Kardiologii Dział Handlowy, pok. 327 ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Generator Technetu-99m (od 6.01.2012 przez 12 miesięcy tj. do 5.01.2013).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 53 generatory - dostarczany 1/tydzień od daty zawarcia umowy, Dostawa generatora najpóźniej do południa w piątek w tygodniu poprzedzającym dzień kalibracji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MIBI - zestawy do znakowania Technetem-99m..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 400 fiol. w opak. po 6 fiol..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DTPA - zestawy do znakowania Technetem-99m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 fiol. w opak. po 6 fiol..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DPD (3,3-diphosphono-1,2-propanedicarboxylic acid)- zestawy do znakowania Technetem-99m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 fiol. w opak. po 5 fiol.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MIKROSFERY ALBUMINY/ MAKROAGREGATY - zestawy do znakowania Technetem -99m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 fiol. w opak. po 5 fiol (przewidywana ilość do 31.12.2012 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: LEUKOSCAN - zestawy do znakowania Technetem-99m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 24 fiol. w opak. po 1 fiol. (przewidywana ilość do 31.12.2012 r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat zawierający jony cynawe do znakowania erytrocytów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 fiol. w opak. po 5 lub 6 fiol..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Radiofarmaceutyk - I-123 MIBG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 dawek /wielkość dawki: co najmniej 11,11 mCi (o godzinie 8:00 rano w podanym dniu badania) - przewidywana ilość do 31.12.2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
- Zapewnienie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Różanej 22/24
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.