eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostwa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Zamość: Dostwa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 426772 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Promienna 4, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6386639, faks 84 6386639.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostwa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu sezonie w zimowym 2013/2014 Zadanie nr I - 1900 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 71 Zadanie nr II - 1800 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 29 Zadanie nr III - 1800 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Zamościu , Mokre 304 A Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia : Stawka podatku VAT - 23% . 2. Piasek powinien spełniać wymagania : a) odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. ( Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r. ) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach b) posiadać wskaźnik piaskowy powyżej 65% , uziarnienie do 2 mm , ilość nadziarna nie więcej niż 15% , nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych niż 4 mm ,zawartość ziaren drobniejszych niż 0,075 mm - nie więcej niż 5% , nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń ilastych i gliniastych , nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni , konarów , spełniać pozostałe wymagania dla gat. II zawarte w PN-B-11113 i normach pokrewnych 3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie , w miarę potrzeb Zamawiającego , w ilościach zamawianych telefonicznie przez upoważnionych pracowników na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostawy 4. Każda dostarczona partia winna posiadać wyniki badań laboratoryjnych wykonanych przez Wykonawcę, które określają w sposób jednoznaczny cechy fizyczne piasku oraz jego przydatność do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach 5.W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy , będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda , po jednej dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy . połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania w Laboratorium Badawczym ( drogowym lub pokrewnym ) celem sprawdzenia jego zgodności z normami i przepisami , a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu do czasu otrzymania wyników badań. 6.W przypadku wyników badań potwierdzających niespełnienia w/w warunków , za zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału nie zapłaci , a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w terminie 7 dni na własny koszt zabierze go z placu składowego Zamawiającego i dostarczy materiał właściwej jakości. 7. Dostarczenie trzech partii piasku niespełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym. 8.Dostawa piasku będzie się odbywać pojazdami samowyładowczymi na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej dostawy piasku, ważenie powinno być wykonane w obecności wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 10. Podane ilości piasku , są ilościami maksymalnymi , Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia , stosownie do potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych , a także możliwość przesunięcia wielkości dostaw w poszczególnych terminach a także możliwość przesunięcia wielkości dostaw w poszczególnych terminach oraz zmiany terminów w zależności od aktualnych potrzeb . Zmiana taka nie wymaga sporządzania aneksu do umowy . 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego podczas rozładunku materiałów na placu składowym zamawiającego 12.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy) Wartość zamówienia zad. nr 1 - 47 671,00 zł netto , zad. nr 2 - 45 162,00 zł netto, zad nr 3 - 45 162,00 zł z netto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00 - Piasek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie zad. nr 1 - 1 000,00 zł , zad. nr 2 - 1 000,00 zł , zad. nr 3 - 1 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust. 3 pkt1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r ( tekst jednolity Dz. U z 2002 r. nr 72 poz. 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art. 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to , że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą dotyczyć wynagrodzenia brutto / w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT /

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Promienna 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość , ul. Promienna 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem na nr (84) 638 6639 lub drogą elektroniczną na adres e-mail : rdw.zamosc@zdw.lublin.pl . Dopuszczalna jest też forma pisemna . Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje faksem albo drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania . W sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Zbigniew Chwiejczak tel. (84) 638 6639.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.