Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Kluczbork: SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ
Numer ogłoszenia: 426880 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku , ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, faks 077 4187788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.kluczbork.ibip.pl, http://www.pupklb.one.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn :SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ Celem szkolenia jest nabycie takich umiejętności w zakresie obsługi urządzeń fiskalnych i sklepowych, które docelowo mają umożliwić pracę na stanowisku sprzedawcy. 1. Ilość osób: W szkoleniu weźmie udział : 20 osób . Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych niepełnosprawnych lub ubogich ( w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej) ze szczególnym uwzględnieniem osób długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku życia, osób z niskimi kwalifikacjami. 2. Miejsce szkolenia i ilość godzin: Ilość godzin : teoria - 14h , praktyka - 32 h , Łącznie - 46 godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. a) szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie), , b) nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami celem skrócenia zajęć w danym dniu, c) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do zaplecza socjalnego (zapewnienie uczestnikom szkolenia kawy, herbaty, wody mineralnej, naczyń), d) harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu, e) harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny, 3. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, b) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, c) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego (koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu) d) Wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, które uczestnik szkolenia otrzyma po ukończeniu szkolenia. 4. Zaświadczenie musi zawierać: 1) numer z rejestru; 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; 4) formę i nazwę szkolenia; 5) okres trwania szkolenia; 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 9) logo UE, PO KL i informację, że projekt był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Termin realizacji. Szkolenie ma być zrealizowane w terminie: czerwiec 2012r -zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie 6. Miejsce szkolenia. - teoria - Kluczbork, - praktyka - Kluczbork, 7. Program szkolenia. Wymagany minimalny program szkolenia: 1) Obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży a) Nawiązywanie kontaktu z klientem b) Wizerunek profesjonalnego pracownika c) Typy klienta a sposób skutecznej obsługi d) Efektywna komunikacja interpersonalna w kontakcie z klientem e) Płynność komunikacji f) Skuteczna komunikacja werbalna g) Znaczenie technik niewerbalnych dla skutecznego przekazu informacji h) Aktywne słuchanie i) Techniki radzenia sobie ze stresem i emocjami j) Jak sobie radzić z trudnymi klientami? 2) Etyka i kultura sprzedaży, 3) Organizacja sprzedaży, 4) Opis techniczny kas fiskalnych, 5) Przepisy BHP oraz zasady zabezpieczania towaru w magazynie, 6) Aspekty higieniczno-sanitarne, 7) Organizacja gospodarki magazynowej, 8) Negocjacje handlowe i techniki sprzedaży, 9) Budowa kasy fiskalnej, rodzaje kas, 10) Uruchamianie i włączanie kas fiskalnych, 11) Tworzenie formatu paragonu, 12) Wykonywanie operacji raportów, 13) Praca z czynnikiem kodów kreskowych, metkownice, 14) Anulowanie dowolnej pozycji na paragonie, 15) Anulowanie całego paragonu, 16) Obsługa wag elektronicznych, 17) Programowanie kas : posnet, sharp, NOVITUS , 18) Sprzedaż towarów na kasach: posnet, sharp, NOVITUS, 19) Drukowanie raportów na kasach: posnet, sharp, NOVITUS, 20) Wystawianie faktur i rachunków, 21) Obsługa terminali płatniczych. 8. Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a) kasa fiskalna dla każdego uczestnika szkolenia, b) skrypt dla każdego uczestnika szkolenia, zawierający najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu, c) plansze o tematyce BHP, d) komputer lub laptop, e) rzutnik multimedialny, f) czytnik kodów kreskowych, g) waga elektroniczna, h) materiały biurowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka na materiały szkoleniowe, pendrive , długopis, zeszyt)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) posiadania wiedzy i doświadczenia, opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 3 szkolenia grupowe w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami (w tym dwie osoby posiadające legitymację serwisanta kas rejestrujących lub podobne uprawnienia oraz osobą posiadająca uprawnienia do prowadzenia zajęć z BHP), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą posiadały doświadczenie zawodowe z zakresu objętego zamówieniem
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 40
- 3 - Pomoce dydaktyczne - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: 1 zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu szkolenia, gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie, 2.miejsca szkolenia: a) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, b) w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć, c) kiedy umowa miedzy Wykonawca a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 3. Harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie lub gdy zajdą przesłanki z pkt 28.5.4 4. Kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie lub wyższe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kluczbork.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
46-200 Kluczbork
ul. Sienkiewicza 22b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 46-200 Kluczbork ul. Sienkiewicza 22b sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bliżej do celu jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Zajęcia reedukacyjne
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.