eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogoźnoWykonywanie w roku 2010, na zlecenie Gminy Rogoźno, prac geodezyjnych w zakresie podziałów, wznowień granic oraz rozgraniczeń nieruchomości.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Rogoźno: Wykonywanie w roku 2010, na zlecenie Gminy Rogoźno, prac geodezyjnych w zakresie podziałów, wznowień granic oraz rozgraniczeń nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 426944 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rogoźnie , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2617193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w roku 2010, na zlecenie Gminy Rogoźno, prac geodezyjnych w zakresie podziałów, wznowień granic oraz rozgraniczeń nieruchomości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) podział działek budowlanych na: - 2 części, - od 3 do 5 działek, - od 6 do 10 działek, - ponad 10 działek, b) podział działek rolnych i leśnych, c) wznowienia granicy działki, d) rozgraniczenie nieruchomości,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.00.00 - 74.27.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.O określone powyżej zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnia łącznie następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24. ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r. , poz. 177) 3) Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy j.w. 4) Załączą aktualny odpis (lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Posiadają odpowiednie kwalifikacje gwarantującą wykonanie zamówienia - co potwierdzą kopiami odpowiednich dokumentów załączonymi do oferty; 6) Zaoferują min. 14 dniowy termin płatności, co wykażą w złożonej ofercie; 7) Posiadają odpowiednie (co najmniej 10 letnie) doświadczenie zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia - potwierdzone stosownymi dokumentami. 8) Złożą formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z wymaganym harmonogramem prac i płatności 9) Złożą oświadczenie potwierdzające akceptację warunków zawartych w projekcie umowy (stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ) i gotowość zawarcia umowy na przedstawionych warunkach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24. ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004 r. , poz. 177) 2.oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy j.w. 3.dokument(y) potwierdzający(e) uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.dokument(y) potwierdzający(e) odpowiednie kwalifikacje gwarantujące wykonanie zamówienia 5.dokument(y) potwierdzający(e) odpowiednie doświadczenie zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia 6.oświadczenie potwierdzające akceptację warunków zawartych w projekcie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogozno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.