eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie bieżących czynności Administrowania w lokalach i budynkach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy wg wykazu adresowego na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Warszawa: Świadczenie bieżących czynności Administrowania w lokalach i budynkach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy wg wykazu adresowego na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 427026 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy , ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6581903, faks 022 6581903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie bieżących czynności Administrowania w lokalach i budynkach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy wg wykazu adresowego na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie bieżących czynności Administracyjnych w budynkach: a) lokale mieszkalne - ul. Opaczewska 16 - 39 lokali mieszkalnych, 4 lokale użytkowe o łącznej powierzchni 1 822,76 m2. Budynek, w którym powstała wspólnota mieszkaniowa. - Al. Niepodległości 227/233 - 27 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 1322,06 m2. Budynek, w którym powstała wspólnota mieszkaniowa. b) budynki i lokale mieszkalne - ul. Siewierska 13 - 4 lokale mieszkalne, 2 lokale użytkowe o łącznej powierzchni 290,4 m2, budynek o łącznej powierzchni 1353,00 m2. Budynek wyposażony w instalacje wod-kan, c. o., elektryczną, gazową. - ul. Pawińskiego - 30 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni 1 303,78 m2. Budynek wyposażony w instalacje wod-kan, c. o., ccw, elektryczną, gazową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) należy wpłacać na konto bankowe Bank Handlowy Nr 15 1030 1508 0000 0005 5087 7058

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Ustawy, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania licencji zarządcy nieruchomości bądź złożenia oświadczenia, iż do wykonania zamówienia zostanie zatrudniona osoba posiadająca licencje zarządcy nieruchomości. c) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe i kontraktowe) za szkody, które mogą wyniknąć w związku z niewłaściwym wykonaniem bądź zaniechaniem czynności administrowania, o sumie gwarancyjnej w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, nie mniejszej niż wynosi równowartość w złotych 50 000,00 euro - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2114) d) posiadają minimum roczne doświadczenie polegające na administrowaniu, na podstawie umów aktualnych w dacie złożenia oferty, budynkami mieszkaniowymi, których powierzchnia użytkowa wynosi nie mniej niż 5 000 m2. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą w systemie 0/1 (nie spełnia warunku/spełnia warunek)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 15: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy (dla osoby), uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. f) Dokument - świadectwo nadania licencji zawodowej Zarządcy Nieruchomości uprawniającej do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami wydanym na podstawie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (dla osoby), lub pisemne oświadczenie Wykonawcy, iż do wykonania zamówienia będzie zatrudniał osobę posiadającą świadectwo nadania licencji zawodowej Zarządcy Nieruchomości uprawniającej do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami wydanym na podstawie art. 192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (dla podmiotu zbiorowego) - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku złożenia ww. oświadczenia Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia licencji osoby zatrudnionej przed podpisaniem umowy. g) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej (OC deliktowe i kontraktowe) za szkody, które mogą wyniknąć w związku z niewłaściwym wykonaniem bądź zaniechaniem czynności administrowania, o sumie gwarancyjnej w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, nie mniejszej niż wynosi równowartość w złotych 50 000,00 euro - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. (Dz. U. Nr 207, poz. 2114) - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ h) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ i) Wykazu potwierdzający posiadanie minimum roczne doświadczenie polegające na administrowaniu, na podstawie umów aktualnych w dacie złożenia oferty, budynkami mieszkaniowymi, których powierzchnia użytkowa wynosi nie mniej niż 5 000 m2 - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ j) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 15.2 SIWZ, zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:30, miejsce: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.