Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Kraków: Konserwacja techniczna Domów Studenckich nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, hydroforni, oświetlenia terenu Osiedla Studenckiego wraz z boiskami sportowymi i grillami, zbiornika p.poż, bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie i kompleksowa obsługa techniczna obiektów Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 2 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 427200 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja techniczna Domów Studenckich nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, hydroforni, oświetlenia terenu Osiedla Studenckiego wraz z boiskami sportowymi i grillami, zbiornika p.poż, bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie i kompleksowa obsługa techniczna obiektów Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 2 w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Konserwacja techniczna następujących obiektów Politechniki Krakowskiej położonych w Krakowie przy ul. Skarżyńskiego, w zakresie elektrotechnika, szklarstwo, ślusarstwo, stolarstwo, hydraulika, malarstwo, drobne naprawy budowlane, pozostałe: 1) Domu Studenckiego Nr 1, 2) Domu Studenckiego Nr 2, 3) Domu Studenckiego Nr 3, 4) Domu Studenckiego Nr 4, 5) hydroforni, 6) oświetlenia terenu Osiedla Studenckiego wraz z boiskami sportowymi i grillami, 7) zbiornika p.poż., 8) bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: Bieżące utrzymanie gotowości technicznej obiektów Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Skarżyńskiego 2. Budynek składa się z 4 segmentów połączonych przewiązką: - kubatura budynku 23373 m3 - powierzchnia całkowita 8105 m2 - powierzchnia użytkowa 7047 m2 - ilość kondygnacji 5 - ilość mieszkań 176 w tym 55 mieszkań dwupokojowych o pow. 32,69 m2 10 mieszkań dwupokojowych o pow. 40,00 m2 111 mieszkań jednopokojowych o pow. 23,22 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla zadania częściowego nr 1, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego, tj. Konserwacja techniczna Domów Studenckich nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, hydroforni, oświetlenia terenu Osiedla Studenckiego wraz z boiskami sportowymi i grillami, zbiornika p.poż, bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających dla zadania częściowego nr 2.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 15 000.00 PLN Dla zadania częściowego nr 2 nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie częściowe 1: Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 usługę, zawierającą w swoim zakresie kompleksowy nadzór konserwacyjny polegający na wykonywaniu usług określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto rocznie lub 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto rocznie dla każdej usługi. Wykaz usług należy przedstawić w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu usług i dołączonych do niego dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zadanie częściowe 2: Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 usługę, zawierającą w swoim zakresie obsługę techniczną polegającą na wykonywaniu usług określonych w załączniku nr 1a do SIWZ, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. Wykaz usług należy przedstawić w załączniku nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu usług i dołączonych do niego dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie częściowe nr 1: Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę który dysponuje minimum: 9 osobami, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w wymaganym zawodzie nabyty w ciągu ostatnich trzech lat, w tym: a) 3 elektryków, w tym specjalistę do konserwacji bram i szlabanów w ogrodzeniu, posiadających aktualne świadectwa kwalifikacyjne E dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych (Grupa 1) pkt 2), 7) i 10) w tym co najmniej jeden dla osób Dozoru, zgodnie z załącznikiem 1 do Rozporządzenia Min. Gosp. Pracy i Polit. Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami) - do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. b) 2 hydraulików posiadających aktualne świadectwa dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń cieplnoenergetycznych (Grupa 2) pkt 2), zgodnie z załącznikiem 1 do Rozporządzenia Min. Gosp. Pracy i Polit. Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami). c) 1 stolarza, d) 1 ślusarza, e) 1 malarza f) 1 pracownika do spraw drobnych budowlanych w zakresie posadzkarz -murarz. Wykaz osób oraz oświadczenie, że osoby te, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia należy przedstawić w załączniku nr 6 i 6a do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 6 i 6a do SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zadanie częściowe nr 2: Za dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się Wykonawcę który dysponuje minimum: 2 osobami, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w wymaganym zawodzie nabyty w ciągu ostatnich trzech lat, w tym: a) 1 elektryka posiadającego aktualne świadectwo kwalifikacyjne E dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych (Grupa 1) pkt 2), 7) i 10), zgodnie z załącznikiem 1 do Rozporządzenia Min. Gosp. Pracy i Polit. Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami) - do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. b) 1 hydraulika - ślusarza, posiadającego aktualne świadectwo dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń cieplnoenergetycznych (Grupa 2) pkt 2), zgodnie z załącznikiem 1 do Rozporządzenia Min. Gosp. Pracy i Polit. Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późniejszymi zmianami) lub osobno 1 hydraulika posiadającego wyżej wymienione świadectwo i 1 ślusarza. Wykaz osób oraz oświadczenie, że osoby te, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia należy przedstawić w załączniku nr 6 i 6a do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 6 i 6a do SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie częściowe nr 1: Za spełniającego warunki sytuacji ekonomicznej i finansowej uzna się Wykonawcę który: 1. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł, 2. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dołączonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zadanie częściowe 2: Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo - o ile dotyczy 3) Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - wg załącznika nr 8 do SIWZ - o ile dotyczy 4) Dowód wniesienia wadium - dla zadania częściowego nr 1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zadanie częściowe nr 1: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) Osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, w tym personelu Wykonawcy wskazanego w ofercie, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z zachowaniem wymogów SIWZ w zakresie żądanych kwalifikacji i uprawnień. 2) Wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy w trakcie realizacji umowy w przypadku: a) zmniejszenia (ograniczenia) zakresu przedmiotu umowy w przypadku: - zamknięcia, remontu danego obiektu lub pomieszczeń, - całkowitego wyłączenia z zakresu przedmiotu umowy obiektów objętych usługą konserwacji, z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia przez Zamawiającego. 3) waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony w Monitorze Polskim w formie komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego , po upływie 12 miesięcy trwania umowy, z zastrzeżeniem, że waloryzacja cen będzie następowała na wniosek Wykonawcy. Zadanie częściowe nr 2: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, w tym personelu Wykonawcy wskazanego w ofercie, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z zachowaniem wymogów SIWZ w zakresie żądanych kwalifikacji i uprawnień.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój 110, bud. W-9 (10-24).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój 110, bud. W-9 (10-24).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja techniczna Domów Studenckich nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, hydroforni, oświetlenia terenu Osiedla Studenckiego wraz z boiskami sportowymi i grillami, zbiornika p.poż, bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja techniczna następujących obiektów Politechniki Krakowskiej położonych w Krakowie przy ul. Skarżyńskiego, w zakresie elektrotechnika, szklarstwo, ślusarstwo, stolarstwo, hydraulika, malarstwo, drobne naprawy budowlane, pozostałe: 1) Domu Studenckiego Nr 1, 2) Domu Studenckiego Nr 2, 3) Domu Studenckiego Nr 3, 4) Domu Studenckiego Nr 4, 5) hydroforni, 6) oświetlenia terenu Osiedla Studenckiego wraz z boiskami sportowymi i grillami, 7) zbiornika p.poż., 8) bram i ogrodzenia Osiedla Studenckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa obsługa techniczna obiektów Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 2 w Krakowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie gotowości technicznej obiektów Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Skarżyńskiego 2. Budynek składa się z 4 segmentów połączonych przewiązką: - kubatura budynku 23373 m3 - powierzchnia całkowita 8105 m2 - powierzchnia użytkowa 7047 m2 - ilość kondygnacji 5 - ilość mieszkań 176 w tym 55 mieszkań dwupokojowych o pow. 32,69 m2 10 mieszkań dwupokojowych o pow. 40,00 m2 111 mieszkań jednopokojowych o pow. 23,22 m2. Obsługa techniczna w zakresie: prace branży elektrycznej, hydraulicznej, prace ślusarskie, stolarskie i szklarskie, drobne prace budowlane, konserwacja instalacji i urządzeń, inne drobne prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Usługa konserwacji, serwisu i przeglądów dwóch agregatów wody lodowej w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.40.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 3
- DOSTARCZENIE OPTYKI ARTROSKOPOWEJ Z WYPOSAŻENIEM
- Analiza rozwiązań zagospodarowania wód opadowych dla budynków Województwa Małopolskiego podlegających modernizacji energetycznej.
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Wykonanie czynności konserwatora urządzeń technicznych oraz drobnych prac budowlanych i instalacji sanitarnych
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.