eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Policeświadczenie usługi obsługi księgowej na rzecz Stowarzyszenia Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Police: świadczenie usługi obsługi księgowej na rzecz Stowarzyszenia Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego
Numer ogłoszenia: 42730 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego , ul. Szkolna 2, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 317 66 23, faks 0-91 317 66 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swrg.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie jst.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi obsługi księgowej na rzecz Stowarzyszenia Wspierania Rozwoju Gospodarczego Powiatu Polickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług kompleksowej obsługi księgowej polegającej w szczególności na prowadzeniu ksiąg rachunkowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych do ustawy, prowadzenia dokumentacji podatkowej w oparciu o obowiązujące przepisy podatkowe, sporządzanie sprawozdań finansowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości oraz prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności prawa pracy oraz naliczania wynagrodzenia wynikającego z umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych na rzecz Zamawiającego przez okres do 31 marca 2012 roku. W okresie miesiąca ilość godzin świadczenia usług na rzecz Zamawiającego nie może być niższa niż 40 godzin w miesiącu kalendarzowym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp: tj. w zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wykażą się posiadaniem uprawnienia do świadczenia usług księgowych w rozumieniu opisu przedmiotu postępowania, na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)posiadają co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnej obsłudze podmiotów prowadzących działalność gospodarczą (pełna księgowość), 2)posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze księgowej stowarzyszeń, fundacji, spółdzielni socjalnych, 3)posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowej obsługi podmiotów realizujących projekty w ramach programów wsparcia Unii Europejskiej (księgowe rozliczanie projektów). 4)posiadają kwalifikacje do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, które zostały potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym wydanym przez Ministra Finansów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony formularz oświadczenia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swrg.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szkolna 2, 72-010 Police.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Szkolna 2, 72-010 Police.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.