Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-03
Burzenin: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Witów - Ligota
gm. Burzenin
Numer ogłoszenia: 42754 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Burzenin, ul. Sieradzka 1, 98-260 Burzenin, woj. łódzkie, tel. 043 8214095, fax 042 8214095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugburzenin.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Witów - Ligota gm. Burzenin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej Witów - Ligota z rur PVC Ø 110 i 90 mm (PN 10),oraz Ø63mm PE, która uzbrojona będzie w zasuwy i hydranty p.poż. wraz z przyłączami wodociągowymi Ø40mm PE-1,0 MPa. Podstawowe parametry techniczne wodociągu: a) sieć wodociągowa: 6733 mb Ø 110 PCV-1,0 MPa - 5260 mb Ø 90 PCV-1,0 Mpa - 765 mb Ø 63 PEHD-1,0 MPa - 708 mb b) przyłącza wodociągowe - 59 szt L = 2411 mb. Ø 50 mm PE - 465 mb Ø 40 mm PE - 1598 mb Ø 32 mm PE - 348 mb c) rury osłonowe stal.: Ø 219.1/5,6 mm - 42,0 m Ø 88,9/4,0 mm - 29,0 m d) rury osłonowe PCV: Ø 250 mm PCV - 103,0 mb Ø 90 mm PCV - 60,0 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.13.00 - 45.32.13.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Komisja będzie oceniała według zasady spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w pkt. 3 oferenci złożą następujące dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 - Prawo zamówień publicznych, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) Wykaz robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie o charakterze będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 10)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. ( Dz. U z 2004, nr 71, poz 646)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugburzenin.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Burzenin ul. Sieradzka 1 98-260 Burzenin pow. sieradzki woj. łódzkie pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Burzenin ul. Sieradzka 1 98-260 Burzenin pow. sieradzki woj. łódzkie pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.04.2008.
INNE PRZETARGI BURZENIN
- Wykonanie zasilania awaryjnego dla Urzędu Gminy Burzenin w ramach realizacji zadania pn.: ,,Cyberbezpieczny samorząd - zakup i dostawa sprzętu z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w zakresie technologiczno sanitarnym i elektrycznym
więcej: przetargi BURZENIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.