To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 42755 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Kościan: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Pianowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12218-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościan, krajowy numer identyfikacyjny
41105058600000, ul.
ul. Młyńska
15,
64000
Kościan, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
655 121 001, faks
655 120 315, e-mail
agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscian.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Pianowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.02.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Pianowie obejmująca: I część zamówienia (pn. Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne) Przedmiotem zamówienia jest: a) przebudowa wewnątrz budynku- dostosowanie do aktualnych przepisów budowlanych z zachowaniem aktualnie pełnionej funkcji: o wydzielenie nowych pomieszczeń wewnętrznych o wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, o wymiana pokrycia dachu o wykonanie nowych instalacji wewnętrznych, o ocieplenie przegród budowlanych- posadzek, ścian wewnętrznych, stropodachu, o wykonanie nowej elewacji b) przebudowa z zewnątrz budynku: o wykonanie nowych przyłączy- woda i kanalizacja sanitarna W związku z przebudową należy wykonać następujące instalacje wewnętrzne wg poniższych rozwiązań: o ogrzewanie budynku- nawiew ciepłego powietrza o wentylacja pomieszczeń - mechaniczna z odzyskiem ciepła (rekuperacja) o źródła ciepła - pompa ciepła z rozprowadzeniem drenażu pod posadzką sali, o ciepła woda- zasobnik zasilany pompą ciepła o instalacja elektryczna- nowa instalacja zasilająca, oświetleniowa i odgromowa, o instalacja gazowa- nie przewiduje się II część zamówienia (pn. Utwardzenie terenu) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia terenu przed budynkiem na powierzchni ok. 192 m2 (wraz z robotami rozbiórkowymi nawierzchni, tzn. schodów i istniejących utwardzeń oraz bramy i furtki)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45212140-9
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45111100-9,
45111220-6,
45261210-9,
45261410-1,
45261300-7,
45421152-4,
45400000-1,
45430000-0,
45450000-6,
45410000-4,
45432114-6,
45431000-7,
45442100-8,
45332000-3,
45330000-9,
45421100-5,
45331200-8,
45443000-4,
45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Roboty ogólnobudowlane i instalacyjne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych.Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszyej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT488034.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Utwardzenie terenu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych.Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25548.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Przebudowa nawierzchni chodników w ulicy Armii Krajowej w Kościanie
- DOSTAWA POJAZDU DO PRZEWOZU PACJENTÓW
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.