To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Warszawa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 427562 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389328 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych. Szczegółowy wykaz materiałów oraz ich przewidywane ilości zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przedstawił w nim minimalne parametry, jakie powinny spełniać oferowane materiały biurowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. materiałów o innych nazwach niż podane w Załączniku nr 1 do SIWZ (dot. poz. 3-6, 12-14, 18, 21, 32-35, 38, 40-41). Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie materiał o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału oryginalnego. Szczegółowe kryteria równoważności dla ww. pozycji zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami/opisem umożliwiającymi ich identyfikację. Muszą być objęte 12 miesięczną gwarancją jakości. 5. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy materiały biurowe, wraz z rozładunkiem na miejsce wskazane przez wyznaczonego w umowie do koordynacji i uzgodnień pracownika Zamawiającego, do jednostki Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Dzikiej 2 w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.60.00.00 - Tusz 22.81.40.00 - Kwitariusze 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 24.91.00.00 - Kleje 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.23.74.30 - Markery 39.24.12.00 - Nożyczki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Spółka z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81124,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78490,48
Oferta z najniższą ceną: 78490,48 / Oferta z najwyższą ceną: 116447,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb USK NR 1 PUM
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Sukcesywny zakup materiałów opisanych w OPZ w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim"
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.