eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa¦wiadczenie kompleksowych us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci w obiektach sportowych Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³odawie przy ul. Szkolnej 4, 22-200 W³odawa.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-10-31

W³odawa: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci w obiektach sportowych Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³odawie przy ul. Szkolnej 4, 22-200 W³odawa.
Numer og³oszenia: 427580 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 207733 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji, ul. Szkolna 4, 22-200 W³odawa, woj. lubelskie, tel. 82 572 12 59, faks 82 572 12 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci w obiektach sportowych Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³odawie przy ul. Szkolnej 4, 22-200 W³odawa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga zwi±zana z utrzymaniem czysto¶ci w obiektach sportowych Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³odawie przy ul. Szkolnej 4. Us³uga bêdzie wykonywana przez pracowników Wykonawcy i przy u¿yciu sprzêtu technicznego, materia³ów, ¶rodków czysto¶ci, artyku³ów higienicznych zakupionych przez Wykonawcê. Szczegó³owy wykaz pomieszczeñ obiektów sportowych, harmonogram i zakres prac jakie nale¿y w nich wykonaæ zawiera za³±cznik nr 1 do Umowy. 2. Obowi±zki Wykonawcy 1 ) Zapoznanie siê z obiektem, w którym bêdzie ¶wiadczona us³uga, Regulaminem obowi±zuj±cym na terenie obiektu, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do Umowy, przepisami BHP i ppo¿. 2) ¦wiadczenie us³ugi przez Wykonawcê odbywaæ siê bêdzie w oparciu o pracowników zatrudnionych zgodnie z prawem polskim, którzy stanowiæ bêd± sta³y sk³ad personelu zatrudnionego przez Wykonawcê przez ca³y okres obowi±zywania umowy. Wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonania umowy osobom trzecim. 3) Personel sprz±taj±cy obiekty sportowe i pomieszczenia zaplecza, ze wzglêdu na specyfikê obiektu, musi byæ przeszkolony w zakresie BHP na tego typu obiektach oraz posiadaæ aktualne pracownicze ksi±¿eczki zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. 4) Wykonawca w trakcie podpisywania umowy jest zobowi±zany do przedstawienia imiennej listy pracowników przewidzianych do realizacji zadania. 5) Wykonawca jest zobowi±zany do wyposa¿enia pracowników w czyste jednolite firmowe ubrania z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu oraz obuwie basenowe. 6) Pracownicy Wykonawcy zobowi±zani s± do przestrzegania zakazu wychodzenia na zewn±trz obiektu w obuwiu basenowym. 7) Osoby wykonuj±ce pracê na p³ycie basenowej, w ka¿dym przypadku pod nieobecno¶æ ratownika, obowi±zuje bezwzglêdny nakaz stosowania w trakcie prac kamizelek asekuracyjnych. Odpowiedzialno¶æ za ewentualne wypadki, jakim mog± ulec osoby nie przestrzegaj±ce niniejszego nakazu, ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego eksploatowania pomieszczenia, udostêpnionego przez Zamawiaj±cego, wy³±cznie na umówiony cel, utrzymania porz±dku i przekazania Zamawiaj±cemu pomieszczenia w dniu rozwi±zania lub wyga¶niêcia umowy w stanie techniczno - eksploatacyjnym niepogorszonym. 9) Wykonawca zobowi±zuje siê wykonywaæ przedmiot umowy z materia³ów i ¶rodków czysto¶ci zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego, wskazanych w Za³±czniku nr 3 do Umowy. Stosowane materia³y i ¶rodki czysto¶ci musz± byæ dopuszczone do obrotu handlowego - posiadaæ atesty PZH; musz± byæ dobrane do danego rodzaju nawierzchni i materia³ów oraz dostosowane do poszczególnych funkcji obiektu. Wskazane w za³±czniku nr 3 do umowy materia³y i ¶rodki czysto¶ci musz± dotyczyæ wszystkich zakresów czynno¶ci wykonywanych na sprz±tanym obiekcie. Przydatno¶æ materia³ów i ¶rodków nale¿y udokumentowaæ kartami technicznymi oraz atestami. Wykonawca jest zobowi±zany umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu w ka¿dym czasie wykonywania us³ugi sprawdzenie u¿ywanych ¶rodków do utrzymania czysto¶ci i ich atestów. 10) Wykonawca o¶wiadcza, ¿e ¶rodki czysto¶ci i materia³y, u¿ywane do realizacji umowy, posiadaj± atest PZH i spe³niaj± wszystkie normy przewidziane dla ¶rodków u¿ywanych na tego typu obiektach. Nie jest dopuszczalne zmienianie w³a¶ciwo¶ci stosowanych ¶rodków np. poprzez ich rozcieñczanie, chyba, ¿e jest to zgodne z instrukcj± u¿ytkowania. Dla wszystkich u¿ywanych ¶rodków Wykonawca ( przed podpisaniem umowy) zobowi±zany jest dostarczyæ kartê charakterystyki ¶rodka chemicznego lub inny dokument zawieraj±cy opis stosowanego preparatu oraz posiadane dokumenty jako¶ciowe (np. atesty). 11) Do czyszczenia ceramiki basenowej nale¿y stosowaæ ¶rodki neutralne lub alkaliczne specjalnie przeznaczone do tego celu. Nie nale¿y u¿ywaæ ¶rodków zawieraj±cych kwas fluorowodorowy. Niedopuszczalne jest zmienianie w³a¶ciwo¶ci stosowanych ¶rodków np. poprzez ich rozcieñczanie, chyba, ¿e jest to zgodne z instrukcj± u¿ytkowania. 12) Niedopuszczalne jest pojawianie siê zastoin wodnych, które musz± byæ na bie¿±co usuwane gumowymi ¶ci±gaczkami. 13) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia, w uzasadnionych przypadkach, o zmianê rodzaju u¿ywanych ¶rodków. 14) Rodzaj, jako¶æ i wydajno¶æ sprzêtu, okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do Umowy gwarantuje prawid³ow± i p³ynn± realizacjê przedmiotu umowy. Awarie i naprawy sprzêtu nie mog± mieæ wp³ywu na jako¶æ ¶wiadczonej us³ugi. 15) Wymagania minimalne dotycz±ce sprzêtu: podwodny odkurzacz basenowy do sprz±tania powierzchni poziomych i pionowych p³aszczyzn niecki basenowej (l szt.), profesjonalne wózki serwisowe dwukomorowe z wyciskark± - do ka¿dej ze stref (3 szt.), zgarniaczki gumowe 60-80 cm z r±czk± (2 szt.) zapas mopów - (5 szt.) zestaw miote³ i szufelek - do ka¿dej ze stref (3 szt.) rêczne zgarniaczki do szyb z mo¿liwo¶ci± zamocowania dr±¿ka, zestaw szmatek - do ka¿dej ze stref (3 kpl.), drabinka przeno¶na 3 - 4 elementowa z podestem, urz±dzenia mechaniczne do dezynfekcji oraz sprz±tania powierzchni na sucho i mokro. 16) Wykonawca zobowi±zuje siê wykonywaæ umowê zgodnie ze z³o¿on± ofert±, przepisami BHP i ppo¿., przepisami dotycz±cymi ochrony ¶rodowiska, normami sanitarnymi oraz ewentualnymi zaleceniami Zamawiaj±cego, które mog± wynikn±æ w trakcie realizacji umowy. 17) Wykonawca ma obowi±zek zapoznania swoich pracowników z ustalonymi zasadami wykonywania umowy i obowi±zuj±cymi przepisami. 18) Wykonawca zobowi±zuje siê do sprawowania bie¿±cego nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi do wykonywania umowy. 19) Wykonawca zobowi±zany jest do utylizacji opakowañ po ¶rodkach chemicznych we w³asnym zakresie i na swój koszt. 20) Wykonawca jest zobowi±zany do utrzymywania przez ca³y okres obowi±zywania umowy ( od daty podpisania umowy) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej (polisa OC) o sumie ubezpieczenia minimum 200.000,00z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00gr), z mo¿liwo¶ci± przed³o¿enie polisy OC na okres krótszy ni¿ okres realizacji umowy pod warunkiem dostarczenia Zamawiaj±cemu dowodu jej przed³u¿enia przed up³ywem obowi±zywania poprzedniej polisy. Polisa ubezpieczeniowa ma obejmowaæ ubezpieczenie w pe³nym zakresie od odpowiedzialno¶ci cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej w³asno¶ci spowodowanej dzia³aniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy. 21) Wykonawca ma obowi±zek ka¿dorazowego przed³o¿enia Zamawiaj±cemu aktualnej kopii polisy ubezpieczenia. 3. Harmonogram ¶wiadczenia us³ugi. 1) Wykonawca zapewnia ci±g³o¶æ obsady serwisu sprz±taj±cego 7 dni w tygodniu w godzinach: od poniedzia³ku do soboty od 7.00 do 22.00, w niedziele od 8.00 - 22.00 i ¶wiêta zgodnie z Harmonogramem pracy p³ywalni w dni ¶wi±teczne w roku 2012 stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do umowy oraz serwisu generalnego sprz±tania po zamkniêciu p³ywalni w godz. 23.00 - 6.00. 2) Szacunkowa ilo¶æ serwisów mo¿e ulec zmianie, w szczególno¶ci w przypadku przerwy w funkcjonowaniu P³ywalni, spowodowanej m.in. awari± itp. 3) Serwis obejmuje czynno¶ci zwi±zane z generalnym sprz±taniem obiektu zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do Umowy. 4) Wykonawca powinien wykazaæ gotowo¶æ do niezw³ocznego usuniêcia skutków nieprzewidzianych awarii infrastruktury technicznej, uprz±tniêcia po dora¼nych remontach i zdarzeniach losowych, np. uszkodzeniu instalacji, zalaniu, malowaniu, itp. 5) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania nale¿ytego wykonania us³ugi przez Wykonawcê. Z czynno¶ci kontrolnych bêdzie sporz±dzany protokó³ a ewentualne uchybienia musz± zostaæ usuwane na bie¿±co.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.90.00.00 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FMD Dzia³owski Marcin,, 39-300 Mielec, ul. Zygmuntowska 12, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 350200,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 343012,88

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 286672,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 515362,02

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.