eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubinodbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych oraz innych odpadów celem ich zagospodarowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-07

Lubin: odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych oraz innych odpadów celem ich zagospodarowania
Numer ogłoszenia: 4275 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax 076 8401716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych oraz innych odpadów celem ich zagospodarowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów medycznych oraz innych odpadów celem ich zagospodaraowania z podziałem na cztery części w zależności od ich rodzaju ( kodu )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.12.21.00 - Usługi utylizacji odpadów toksycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.10.00 - Usługi obróbki odpadów radioaktywnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potwierdzenie tego warunku do oferty Wykonawca powinien załączyć : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( tj. 36 miesięcy licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. b) przedstawi wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty ( np. referencje ) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do oferty ) Zamawiający wymaga potwierdzenia co najmniej realizacji jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, potwierdzonej stosownym dokumentem, że usługa ta została wykonana z należytą starannością. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki określone w ppkt. c i d zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do oferty oraz przedstawi m.in. dokumenty wymagane w pkt. 6 siwz. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń ( wymienionych w pkt. 6 siwz. ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), d) wykaz usług - Załącznik Nr 4 do oferty, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. g) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. h) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 2. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 ). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Podmioty występujące wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego : - żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, - warunki określone w art. 22 ust 1-3 ustawy musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie, c) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podmiotów występujących wspólnie. d) Podmioty występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59 - 300 Lubin, ul. Bema 6, Dział Zamówień Publicznych , pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 LUBIN, ul. Bema 6, kancelaria pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i transport odpadów medycznych o kodach : 18 01 01 ok.100 kg 18 01 02 ok.8000 kg 18 01 03 ok. 71676kg 18 01 04 ok.10 kg 18 01 06 ok. 200 kg 18 01 07 ok. 4 kg 18 01 08 ok. 2 kg 18 01 09 ok. 8 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - odbiór i transport określonego rodzaju odpadów wg kodow jw. w ilości ok. 80.000 kg ( na okres 24 m-cy ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i transport innych odpadów o kodzie : 06 04 04.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - odpady o kodzie jw. w ilości ok. 10 kg na okres 24 m-cy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór i transport innych odpadów o kodzie : 08 03 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 - odpady o kodzie jw. w ilości ok. 120 kg na 24 m-ce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbiór i transport innych odpadów o kodzie : 16.02.13, 16.02.14, 16 06 01.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 - odpady o kodzie jw. w ilości ok. 1100 kg na 24 m-ce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.