eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry WielkieWykonanie remontów i gruntownej konserwacji zbiorników wodnych na terenie Gminy Cedry Wielkie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Cedry Wielkie: Wykonanie remontów i gruntownej konserwacji zbiorników wodnych na terenie Gminy Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 427602 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329174 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów i gruntownej konserwacji zbiorników wodnych na terenie Gminy Cedry Wielkie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontów zbiorników wodnych w Gminie Cedry Wielkie zlokalizowanych na działkach: -37/8 w miejscowości Trzcinisko; -44/6 w miejscowości Koszwały -75 w miejscowości Cedry Wielkie; -81 i 82 w miejscowości Miłocin; -89 w miejscowości Cedry Wielkie; -92 w miejscowości Giemlice; -161 w miejscowości Długie Pole; -166 w miejscowości Cedry Małe; -380/1 w miejscowości Cedry Małe 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac: a)Uporządkowanie terenu wokół zbiorników: -wykoszenie skarp i terenu przyległego do zbiornika -wygrabienie wykoszonych porostów -karczowanie starych drzew i pni z uprzątnięciem pni, karpiny i gałęzi -karczowanie krzaków wraz z ich uprzątnięciem -zebranie zalegających śmieci wokół zbiornika b)Odmulenie dna i skarpy zbiorników; -odpompowanie wody ze zbiornika przed rozpoczęciem robót ziemnych -wybranie szlamu z dna zbiorników -uformowanie skarp zbiorników o odpowiednim nachyleniu -wywóz szlamu po odsączeniu poza obszar objęty pracami c)Remont umocowań stopy skarpy i skarp zbiorników; -rozebranie istniejących umocnień -umocnienie stopy skarp podwójną kiszką faszynową -umocnienie skarp płytami ażurowymi typu Meba na geowłókninie i podsypce piaskowej -umocnienie skarp darniną na płask -naprawa schodów -konserwacja urządzeń przelewowych i rowów odbierających nadmiar wód ze zbiornika d)Zagospodarowanie terenu wokół zbiorników. -humusowanie przyległego terenu ziemią urodzajną pozyskaną z wykopu lub dowiezioną -obsiew trawą skarp i terenu wokół zbiornika -nasadzenie drzew i krzewów -remont lub wymiana ogrodzeń -remont pomostów 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać według Projektów Budowlano - Wykonawczych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a)na własny koszt doprowadzić energię elektryczną i wodę na teren budowy stosownie do potrzeb. b)na własny koszt podłączyć liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponosić koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. c)na własny koszt wykonać ogrodzenie terenu budowy oraz zapewnić ochronę (m.in. przed kradzieżą) znajdującego się na nim mienia, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracy. d)zabezpieczenie dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które może spowodować transport i sprzęt Wykonawcy. W szczególności dostosowanie się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach. e)sprzątanie na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę. f)udział w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez zamawiającego wg potrzeb. g)po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy na własny koszt uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót. h)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami i)ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi j)na własny koszt do bieżąco utrzymywać czystość na terenie budowy k)na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót. l)natychmiastowo usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót m)przerwać roboty na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczyć wykonywane roboty przed ich zniszczeniem n)przeprowadzić roboty budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401 z późn. zm.) o)protokolarnie przejąć teren budowy w terminie wskazanym w § 10 ust. 1 niniejszej umowy p)wykonać zamówienie z materiałów własnych i nowych, odpowiadających wymogom, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz wymaganiom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy). q)przedstawić na żądanie Zamawiającego deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla materiałów używanych do realizacji zamówienia. r)opracować i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego; dokumentację powykonawczą należy wykonać w trzech (3) egzemplarzach w formie papierowej i w jednym (1) egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. s)wykonać przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym. t)uczestniczyć w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń. u)zgłosić w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przez upływem gwarancji i rękojmi za wady. 5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji technicznej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Warunki prowadzenia robót: 1.Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram robót sporządzony przez Wykonawcę, stanowiący załącznik do umowy. 2.Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004r (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: a)segregować i właściwie utylizować odpady, b)w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, c)stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. III. Termin wykonania zamówienia. Wymagany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia z dniem podpisania umowy. Wymagany termin zakończenia realizacji zamówienia: 31.07.2013 r. Za termin wykonania zamówienia uznaje się zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja współfinansowana w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Instalacyjno - Sanitarne i Remontowo - Budowlane SKIBIŃSKI Mieczysław Skibiński, ul. A.Mickiewicza 43, Sierakowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1317715,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 728266,21

  • Oferta z najniższą ceną: 728266,21 / Oferta z najwyższą ceną: 1221394,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.