Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Sztum: Bankowa obsługa budżetu powiatu tj. Starostwa Powiatowego w Sztumie i 9 jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 427698 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie , ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu powiatu tj. Starostwa Powiatowego w Sztumie i 9 jednostek organizacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warunkiem koniecznym jest otwarcie punktu kasowego w siedzibie Starostwa Powiatowego dla obsługi osób wnoszących opłaty na rzecz Starostwa Powiatowego!!! 2.1. Wykonywanie w okresie od 01.02.2012r. do 31.01.2015r. pełnej obsługi bankowej budżetu Powiatu Sztumskiego tj; Starostwa Powiatowego oraz 9 jego jednostek organizacyjnych polegającej na: a) otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących , rachunków funduszy specjalnych i celowych , rachunków pomocniczych, b) realizacji poleceń przelewów do innych banków, c) realizacji poleceń przelewów między rachunkami w tym samym banku, d) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, e) dokonywaniu wypłat gotówkowych, f) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych, g) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych powiatu i jego podległych jednostek. 2.2. Informacja o wielkości budżetu za 2010 rok . Projekt budżetu powiatu sztumskiego za 2010 rok: - dochody - 43.327.574,56 zł - wydatki - 43.797.129,50 zł 2.3. Bank dokona w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy bezpłatnej dostawy i instalacji programu typu Home Banking lub innego o takich samych lub wyższych parametrach na 1 stanowisku w siedzibie Zamawiającego oraz w terminie 14 dni w jednostkach podległych, a także bezpłatnie przeszkoli pracowników w zakresie obsługi w/w programu. 2.4. Bank będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych powiatu wymienionych w załączniku Nr 3 do SIWZ, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. 3. Inne ustalenia - istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy 3.1. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży projekt umowy z uwzględnieniem w/w postanowień. 3.2. Bank będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiące załącznik do umowy. 3.3. Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem. 3.4. Zamawiający upoważnia Bank do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości, jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy. 3.5. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 3.6. Strony postanawiają, że Bank będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe. 3.7. Polecenia przelewów będą w tym samym dniu przekazywane do rozrachunku międzybankowego do godziny 1400 każdego dnia roboczego. 3.8. W ramach umowy na wniosek Zamawiającego bank będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych , itp. 3.9. W razie wystąpienia okoliczności powodującej ,że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można byłoby przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie trzech miesięcy od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach i w takim przypadku bank może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3.10. Umowa zostaje zawarta z chwilą podpisania jej przez obie strony..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawo bankowe, innego dokumentu potwierdzającego rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w n/w przypadkach: a) Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. b) Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realna kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego a których nie można było przewidzieć. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie zdarzenia, jak: pożary, powodzie, huragany, zalanie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. c) Zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej. d) Zmian wynikających ze zmiany prawa bankowego. e) Zmian wynikających ze zmiany ustawy o finansach publicznych. f) Zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sztumie
ul. Mickiewicza 31
82-400 Sztum
pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum Sekretariat pok. nr 22 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.