Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Bydgoszcz: Dostawa urządzeń medycznych oraz innego sprzętu.
Numer ogłoszenia: 42776 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych oraz innego sprzętu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń medycznych oraz innego sprzętu w zakresie niżej wymienionych zadań:Zadanie 1. Pompy infuzyjne - Pompa infuzyjna strzykawkowa dla noworodków - 18 kpl. Zadanie 2. Wagi precyzyjne - Waga dla noworodków - 4 kpl. Zadanie 3. Lampy ultrafioletowe - Lampa statywowa do fototerapii noworodka - 3 kpl. Zadanie 4. Pompa do użytku medycznego - Ssak elektryczny jednobutlowy - 5 kpl. Zadanie 5. Różne urządzenia i produkty medyczne - Inhalator do terapii aerozolowej - 4 kpl. Zadanie 6. Namioty tlenowe - Namiot tlenowy- 3 kpl. Zadanie 7. Urządzenie diagnostyczne -Urządzenie do pomiaru zwiotczenia mięśni -1 kpl. Zadanie 8. Materace - Materac grzewczy - 3 kpl. Zadanie 9. Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych - Wózek leżący do przewożenia pacjentów na sale operacyjne - 8 kpl. Zadanie 10. Chłodziarki - Witryna chłodnicza - 2 kpl. także przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi urządzeń, przeszkolenie personelu technicznego w zakresie konserwacji i podstawowych przeglądów technicznych urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 42.12.24.10 - Pompy do użytku medycznego 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.15.73.00 - Namioty tlenowe 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 39.14.31.12 - Materace 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 39.71.11.30 - Chłodziarki 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: -Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn. że:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Oferowany przedmiot zamówienia musi spełnić wymagania ustawy o wyrobach medycznych - dotyczy zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu o zamówieniu, oraz wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia, załączy aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)- tzn: wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i/lub certyfikat CE - dotyczy zadania: 1,2,3,4,5,6,7,8,9, 1.6 Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia, załączy aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania - tzn: deklaracje zgodności - dotyczy zadania 10. 2. Wymagane oświadczenia: 2.1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.2.oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1.1., 1.2., 1.4., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a, b, c, d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - lok nr 40 lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej( plus koszty przesyłki) Cena SIWZ - 10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Miejsce i termin otwarcia ofert: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w świetlicy - niski parter, w dniu 06.03.2009 r. o godz. 12:00. tel: (0-52) 36-55-495, 36-55-352 fax: (0-52) 36-55-752. NIP 9532582266. REGON: 340517145. Strona internetowa Zamawiającego: www.biziel.pl. e-mail - przetargi@biziel.pl.Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.Nr referencyjny nadany sprawie: NZZ/04/D/09. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Cezary Kobziakowski- Dział Administracyjno - Techniczny - nr tel: (052) 36-55-500.Jacek Uchański - Blok Operacyjny - nr tel: (052) 36-55-491.Dorota Arszyńska-Łopatka - Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - nr tel:(052) 36-55-279.Piotr Korbal - Oddział Noworodków, Wcześniaków z Intensywną Terapią Noworodka - nr tel: (052) 36-55-228.Przemysław Ściesiński - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - nr tel: (052) 36-55-495.Marek Bryk - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - nr tel: (052) 36-55-352. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pompy infuzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne - Pompa infuzyjna strzykawkowa dla noworodków - 18 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wagi precyzyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wagi precyzyjne - Waga dla noworodków - 4 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lampy ultrafioletowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy ultrafioletowe - Lampa statywowa do fototerapii noworodka - 3 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompa do użytku medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa do użytku medycznego - Ssak elektryczny jednobutlowy - 5 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różne urządzenia i produkty medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne urządzenia i produkty medyczne - Inhalator do terapii aerozolowej - 4 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Namioty tlenowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Namioty tlenowe - Namiot tlenowy- 3 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.73.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenie diagnostyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie diagnostyczne -Urządzenie do pomiaru zwiotczenia mięśni -1 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materace.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace - Materac grzewczy - 3 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych - Wózek leżący do przewożenia pacjentów na sale operacyjne - 8 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Chłodziarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarki - Witryna chłodnicza - 2 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do nich w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa dźwigu medycznego (spełniającego wymogi osób niepełnosprawnych) wraz z wymianą, całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją
- Sukcesywne usługi cateringowe
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie oświetlenia na terenie Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa skaningowego laserowego oftalmoskopu (SLO) na potrzeby poradni okulistycznej SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
więcej: Lampy ultrafioletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.