Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Nowy Targ: Wykonanie modernizacji:
1/ nawierzchni i chodników ul. Krótkiej od ul. Parkowej do ul. Kolejowej w Nowym Targu,
2/ nawierzchni i chodników ul. Parkowej w Nowym Targu.
Numer ogłoszenia: 42780 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji: 1/ nawierzchni i chodników ul. Krótkiej od ul. Parkowej do ul. Kolejowej w Nowym Targu, 2/ nawierzchni i chodników ul. Parkowej w Nowym Targu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1/ modernizacji nawierzchni i chodników ul. Krótkiej od ul. Parkowej do ul. Kolejowej w Nowym Targu, 2/ modernizacji nawierzchni i chodników ul. Parkowej w Nowym Targu. 2. Przedmiot zamówienia zawiera następujące elementy: 1/ frezowanie istniejącej zdeformowanej i zniszczonej nawierzchni bitumicznej, 2/ wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu średnioziarnistego grubości 5 cm po uprzednim lokalnym wyrównaniu betonem asfaltowym, 3/ przebudowa zniszczonych chodników o nawierzchni bitumicznej oraz z płyt chodnikowych na nawierzchnie z kostki betonowej, 4/ remont urządzeń odwadniających - regulacja wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych i zaworów wodociągowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1/ dla części I - 1 000.00 zł (jeden tysiąc zł) 2/ dla części II - 2 000.00 zł (dwa tysiące zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł oraz wykażą że przynajmniej dwie roboty zostały zrealizowane należycie, b) wykażą przy realizacji niniejszego zamówienia pracownika z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do kierowania przedmiotowymi robotami (tj. drogowymi), c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. mają możliwość zakupu mieszanki mineralno - asfaltowej lub posiadają wytwórnię masy bitumicznej mającą możliwość produkcji mieszanki mineralno - asfaltowej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 3/, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Z wykazu powinno wynikać również że łączna wartość wszystkich w/w wykonanych w tym okresie robót budowlanych wynosi nie mniej niż 200 000,00 zł /według załącznika nr 4 do SIWZ/, do wykazu należy dołączyć co najmniej dwa dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w robót. 5/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotowego zamówienia, zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego /według załącznika nr 5 do SIWZ/. 6/ wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty porozumienie na zakup mieszanki mineralno-asfaltowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub oświadczenie o posiadanej wytwórni mas bitumicznych - mającej możliwość produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. nr 44 ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni i chodników ul. Krótkiej od ul. Parkowej do ul. Kolejowej w Nowym Targu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera następujące elementy: 1/ frezowanie istniejącej zdeformowanej i zniszczonej nawierzchni bitumicznej, 2/ wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu średnioziarnistego grubości 5 cm po uprzednim lokalnym wyrównaniu betonem asfaltowym, 3/ przebudowa zniszczonych chodników o nawierzchni bitumicznej oraz z płyt chodnikowych na nawierzchnie z kostki betonowej, 4/ remont urządzeń odwadniających - regulacja wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych i zaworów wodociągowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.11.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni i chodników ul. Parkowej w Nowym Targu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera następujące elementy: 1/ frezowanie istniejącej zdeformowanej i zniszczonej nawierzchni bitumicznej, 2/ wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu średnioziarnistego grubości 5 cm po uprzednim lokalnym wyrównaniu betonem asfaltowym, 3/ przebudowa zniszczonych chodników o nawierzchni bitumicznej oraz z płyt chodnikowych na nawierzchnie z kostki betonowej, 4/ remont urządzeń odwadniających - regulacja wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych i zaworów wodociągowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.11.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Usługi - "Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowotarskiego wraz z jednostkami"
- Wykonanie przebudowy parteru budynku Urzędu Miasta w Nowym Targu w celu zapewnienia dostępności parteru budynku dla osób niepełnosprawnych oraz remont budynku wraz z przebudową instalacji gazowej.
- Wykonanie remontów brukarskich na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2025r.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1661K Trute - Klikuszowa - Obidowa w miejscowościach Klikuszowa i Obidowa
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 313002T ul. Słoneczna w miejscowości Lipie wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego
- REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ ROBOTY BRUKARSKIE NA TERENIE GMINY MIASTO LĘBORK W 2025 ROKU
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie i częściowej nadbudowie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pucku.
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.