Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Siemiatycze: Dostawa i montaż nowych agregatów prądotwórczych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 427892 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. , ul. Armii Krajowej 26, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552577, faks 085 6552754.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksiemiatycze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż nowych agregatów prądotwórczych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, nowych agregatów prądotwórczych, o parametrach zgodnych z opisem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.11.00 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia tych warunków należy przedstawić dokumenty wymienione w pkt. II.3 niniejszej SIZW.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIZW, 2) warunki szczegółowe określone w pkt. II.1 SIZW - każdy z Wykonawców powinien złożyć odpowiednie oświadczenie - załącznik nr 2, 3) w zakresie warunku wskazanego w pkt. II.1.1. należy złożyć aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzoną przez oferenta za zgodność z oryginałem, 4) zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego indywidualne i na podmiot zbiorowy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7) oferowane warunki gwarancji, 8) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3, 9) opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe itp.), poświadczający spełnienie wymagań technicznych i posiadanego wyposażenia, 10) w przypadku podpisania oferty przez inną osobę aniżeli wskazaną w dokumencie rejestrowym uprawnioną do reprezentacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksiemiatycze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Armii Krajowej 26
17-300 Siemiatycze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Armii Krajowej 26 17-300 Siemiatycze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opróżnianie i wywóz zwartości koszy ulicznych na terenie miasta Siemiatycze 2025/2026
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Moczydły Lachowskie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.