eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewKompleksowe zimowe utrzymanie dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2013/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Tczew: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 427914 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390822 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. (058) 530 51 32, faks (058) 530 51 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2013/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Informacje ogólne: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w sezonie zimowym 2013/2014. Obszar objęty zimowym utrzymaniem to teren gminy Tczew. Zamówienie polegać będzie na likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, utrzymania chodników. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)prowadzenia akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury, itp.); 2) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; 3) posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających; 4) pełnienia dyżurów; 5) utrzymania w pełnej gotowości pracowników, wraz z niezbędnym osprzętem dla ręcznego odśnieżania chodników i wiat przystankowych wraz z materiałem uszorstniającym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: 1) Część I - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Turze, Małżewo, Boroszewo, Małżewko, Szczerbięcin, Dalwin, Łukocin, Rukosin. 2) Część II - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Stanisławie, Rokitki, Szpęgawa, Dąbrówka, Lubiszewo, Śliwiny. 3) Część III - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Czarlin, Swarożyn, Bałdowo, Gniszewo, Goszyn, Wędkowy. 4) Część IV - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Czatkowy, Tczewskie Łąki, Malenin, Mieścin, Miłobądz, Zajączkowo. 5) Część V - Kompleksowe zimowe utrzymanie chodników i wiat przystankowych na terenie Gminy Tczew (bez podziału na części). O konieczności przystąpienia do posypywania dróg (w tym także do ręcznego odśnieżania chodników i obszarów wiat przystankowych) wyznaczony przedstawiciel Zamawiającego będzie każdorazowo informował Wykonawcę telefonicznie oraz sms-em, pod numerem Wykonawcy wskazanym w umowie. Informacja będzie zawierała wykaz dróg, na których ma być wykonana usługa oraz sposób wykonania usługi tj. odśnieżanie, posypywanie (uszorstnianie) ciągłe, czyli na całej długości drogi lub posypywanie (uszorstanianie) ograniczone (posypywanie skrzyżowań, przystanków autobusowych, niebezpiecznych zakrętów i wzniesień, ręczne odśnieżanie (w tym także liczba osób wykonująca usługę, liczba sprzętu jaki należy uruchomić) - wg wskazania Zamawiającego). Zamawiający wg uznania może także wskazać termin do kiedy należy zakończyć usługę (np. wskazanie, że Wykonawca samodzielnie uznaje kiedy ma rozpocząć prace aby zakończyć je o godz. np. 6 rano). Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo poinformować Zamawiającego telefonicznie (sms) o przystąpieniu i zakończeniu realizacji usługi. Otrzymane wiadomości sms stanowić będą podstawę do rozliczenia godzin pracy Wykonawcy. Wykonania usługi przez Wykonawcę bez dyspozycji (konieczności realizacji usługi) wydanej przez Zamawiającego nie jest podstawą do wystawienia faktury/rachunku a tym bardziej do roszczenia o dokonanie zapłaty za zrealizowaną usługę. Zamawiający ma prawo do niezaakceptowania ilości godzin pracy sprzętu za zrealizowaną nienależycie usługę. (Wykonawca nie będzie mógł w takim wypadku wnosić roszczenia o dokonanie zapłaty). Czas pracy maszyn/ludzi zostanie (zgodnie z informacją sms-ową) zaokrąglony wg następującej zasady: a)sekundy nie będą uwzględniane (odczyty minut) b)minuty 1- 9 - zaokrąglane do pełnej godziny w dół, c)minuty 10-19 - zaokrąglone do 15 min, d)minuty 20-35 - zaokrąglone do 30 min, e)minuty 36-49 - zaokrąglone do 45 min, f)minuty 50-59 zaokrąglone do pełnej godziny w górę. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie należycie wywiązywał się z powierzonego zadania lub gdy będzie uchylał się od podjęcia niezwłocznych działań mających zminimalizować skutki zimy, żywiołu śnieżnego i skutki obniżonej temperatury Zamawiający odstąpi od umowy i naliczy karę w wysokości 10 000,00 zł. (kara dotyczy każdej części osobno). Kary umowne zostaną potrącone z f-ry/rachunku. Rozliczenie wykonanych prac następować będzie miesięcznie na podstawie kart pracy sprzętu/ludzi, załączonych do każdej faktury i potwierdzonych przez sołtysów i przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający na bieżąco będzie monitorował stan dróg. II. Materiały: Wykonawca zapewnia 100% materiału do prac objętych niniejszym SIWZ. Mieszankę soli z piaskiem przygotuje na własny koszt Wykonawca w ilości niezbędnej do zwalczania śliskości na cały okres obowiązywania umowy. Załadunek materiału uszorstniającego zapewnia wybrany w niniejszym przetargu Wykonawca. Koszty załadunku powinny zostać wkalkulowane w cenę posypywania. Do realizacji usługi Wykonawca zapewni mieszankę piasku i soli z przeznaczeniem do posypywania dróg (proporcja (co najmniej): 4 objętości piasku, 1 objętość soli drogowej). Materiał stosowany musi odpowiadać normom wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) (piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm, kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4mm, należy odrzucić pylaste cząstki, które mogą powodować dodatkowy poślizg). Sól drogowa powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02. Uziarnienie soli: 1-3 mm. Materiał uszorstaniający stosowany do posypywania nawierzchni powinien: a)zapewnić tarcie na nawierzchni, b)nie być toksyczny i szkodliwy dla środowiska, c)nie powodować zniszczeń nawierzchni i pojazdów, d)dać się łatwo rozsypywać na nawierzchni, e)nie być łatwo usuwalne przez wiatr i ruch pojazdów, f)posiadać w miarę jednolite uziarnienie (wielkość ziaren 1-4 mm), zapewniające równomiernie pokrycie drogi podczas posypywania, g)wykazywać się dostateczną wytrzymałością na mechaniczne niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu), h)być (dostarczany i) składowany w stanie suchym III. Wymagania szczególne (dot. cz. I-IV): Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę odśnieżania opisaną w częściach I - IV następującymi sprzętami: 1) piaskarka/inna maszyna lub zestaw maszyn przystosowane do uszorstniania nawierzchni dróg 2) dwie maszyny samojezdne wyposażone w pług odśnieżający W/w sprzęt związany jest z realizacją usługi na jednej części zamówienia. Wykonawca wykonujący usługi na kilku częściach zobowiązany jest wykazać się odpowiednio większą ilością sprzętu (t.j. np. usługa dla dwóch części - dwie piaskarki i cztery maszyny samojezdne itd.) Sprzęt realizujący usługę odśnieżania/uszorstniania musi zostać wyposażony w lampę ostrzegawczą (tzw. kogut) i wysyłać żółte sygnały błyskowe. Wykonawca musi zadbać o zabezpieczenie gotowości sprzętu wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkód. Wykonawca wyposaży operatorów każdego sprzętu w telefony komórkowe i umożliwi stałą łączność z Zamawiającym. Numery telefonów zostaną udostępnione Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. Zamawiający podzieli także drogi w poszczególnych obszarach (częściach zamówienia I-IV) na kategorię odśnieżania (kategoria I, II, III). Kategorie odśnieżania uwzględniać będą poziom natężenia ruchu i połączenie z siecią dróg publicznych. Informacja o wprowadzonych kategoriach dróg stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Załączona mapa nie jest ostatecznym wyznacznikiem i może ulec zmianie po zawarciu umowy (stanowi jedynie ogólny zarys). Dla dróg nie oznaczonych na mapie a stanowiących własność Gminy standard odśnieżania zostanie indywidualnie określony. UWAGA! Zamawiający planuje zlecić zimowe utrzymanie ul. Kwiatowej w Rokitkach wykonawcy robót budowlanych (W związku z planowaną budową przedmiotowej drogi). Zamawiający dopuszcza (w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu lub silnego zlodowacenia nawierzchni dróg) możliwość dania dyspozycji Wykonawcy jednej części na wyjazd na drogi w innej części (dot. cz. I-IV). Godziny pracy w takim przypadku zostaną rozliczone wg stałych stawek wskazanych w umowach. Drogi o nawierzchni asfaltowej należy każdorazowo odśnieżać do całkowitego odkrycia nawierzchni (nie pozostawianie pasów wyjeżdżonych przez inne pojazdy) tak aby pojazdy mogły swobodnie się minąć. Wykonawca (dla cz. I - IV) zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania skutków zimy w czasie do 2 h od momentu uzyskania informacji od przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przystąpi do usuwania skutków zimy w czasie 2 h lub nie wykona w wyznaczonym terminie zadania (dot. cz. I-IV) Zamawiający naliczy karę w wysokości 500 zł./godzinę opóźnia. Kara umowna zostanie wyliczona zgodnie z zaokrągleniami przyjętymi dla rozliczania godzin pracy sprzętu (kara dotyczy każdej części osobno i każdej maszyny osobno). Kary umowne zostaną potrącone z f-ry/rachunku. IV. Wymagania szczególne (dot. cz. V): Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę odśnieżania opisaną w części V min. 8 pracownikami wyposażonymi w ręczny sprzęt odśnieżający. Zamawiający rozdysponuje pracowników wg potrzeb i wskaże obszary do odśnieżenia. Zamawiający może podzielić pracowników na grupy i rozdysponować je w różne obszary Gminy. Wykonawca zapewnia transport materiału (piasek i sól), pracowników wyposażonych w odgarniacze śniegu w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje także uszorstanianie całej odśnieżanej powierzchni mieszanką soli i piasku w stopniu wystarczającym na usunięcie śliskości. Pracownicy zatrudnieni przy w/w pracy powinni posiadać kamizelki ostrzegawcze, wierzchnia warstwa ubioru powinna posiadać np. logo firmy (inny znak rozpoznawczy) umożliwiający identyfikacje pracowników danej firmy. Wykonawca (dla cz. V) zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania skutków zimy w czasie do 3 h od momentu uzyskania informacji od przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przystąpi do usuwania skutków zimy w czasie 3 h lub nie wykona w wyznaczonym terminie zadania (dot. cz. V) Zamawiający naliczy karę w wysokości 100 zł./godzinę opóźnia. Kara umowna zostanie wyliczona zgodnie z zaokrągleniami przyjętymi dla rozliczania godzin pracy ludzi (kara dotyczy opóźnienia pracy dla 1 osoby i zostanie odpowiednio zwielokrotniona). Kary umowne zostaną potrącone z f-ry/rachunku. V. Ustalenia dodatkowe W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale. 25 niniejszej SIWZ. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport i załadunek materiałów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów uszorstniających. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Zaleca się wizję terenu, związanego z wykonywaną usługą. Obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Turze, Małżewo, Boroszewo, Małżewko, Szczerbięcin, Dalwin, Łukocin, Rukosin.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GTW DREKAR Paweł Kasiarz, ul. Tczewska 63, 83-112 Rokitki, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Stanisławie, Rokitki, Szpęgawa, Dąbrówka, Lubiszewo, Śliwiny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Koparko Ładowarką Łukasz Kowalski, ul. M. Konopnickiej 8, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Czarlin, Swarożyn, Bałdowo, Gniszewo, Goszyn, Wędkowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Koparko Ładowarką, ul. M. Konopnickiej 8, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45730,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg sołectwa: Czatkowy, Tczewskie Łąki, Malenin, Mieścin, Miłobądz, Zajączkowo.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Koparko Ładowarką Łukasz Kowalski, ul. M. Konopnickiej 8, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kompleksowe zimowe utrzymanie chodników i wiat przystankowych na terenie Gminy Tczew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa TG-BUD Tomasz Gnatowski, ul. Kubusia Puchatka 4a/12, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.