Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-13
Kętrzyn: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych; drobiu i przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 42798 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 750 31 88, faks 89 750 37 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych; drobiu i przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych; drobiu i przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: 3.1. Zestaw nr 1 - Mięso wieprzowe, wołowe i przetwory mięsne w ilości 12 800 kg (załącznik nr 1a do SIWZ). 3.2. Zestaw nr 2 - Drób i przetwory drobiowe z indyka i kurczaka w ilości 11 100 kg (załącznik nr 1b do SIWZ). 3.3. Zestaw nr 3 - Konserwy mięsne i pasztety w puszkach w ilości 8 300 kg (załącznik nr 1c do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.11.40.00-0, 15.41.21.00-0, 15.13.12.10-0, 15.13.11.30-5, 15.13.12.00-7, 15.13.13.10-1, 15.11.21.20-3, 15.11.21.30-6, 15.13.11.35-0, 15.13.10.00-5, 15.13.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości: 1. Zestaw nr 1 - Mięso wieprzowe, wołowe i przetwory mięsne- 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) 2. Zestaw nr 2 - Drób i przetwory drobiowe z indyka i kurczaka - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) 3. Zestaw nr 3 - Konserwy mięsne i pasztety w puszkach - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego, 2) zmiana adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego, 3) zmiana osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego. 2. O zmianach określonych w ust. 1 strony informują się w formie pisemnej. Zmiany określone w ust.1 pkt 2, 3 nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 120 W-MOSG lub przesłać na adres: W-MOSG, ul. Gen.Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wieprzowe, wołowe i przetwory mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Schab wieprzowy (bez kości) - 700 kg 2. Karkówka wieprzowa (bez kości) - 800 kg 3. Łopatka wieprzowa (bez kości, tłuszczu i skóry) - 1200 kg 4. Szynka wieprzowa (bez kości, tłuszczu i skóry) - 1000 kg 5. Udziec wołowy (bez kości, Extra) - 500 kg 6. Antrykot wołowy (bez kości, krąg) - 500 kg 7. Goleń wołowa przednia (bez kości, pręga wołowa b/k) - 300 kg 8. Wątroba wieprzowa (świeża) - 500 kg 9. Boczek surowy świeży (bez skóry) - 200 kg 10. Słonina świeża (bez skóry, I- klasa) - 300 kg 11. Żeberka wieprzowe (paski, Ekstra) - 500 kg 12. Smalec - 300 kg 13. Szynka wiejska - 500 kg 14. Szynka z beczki - 300 kg 15. Baleron wieprzowy - 500 kg 16. Polędwica sopocka - 500 kg 17. Polędwica z beczki - 300 kg 18. Kiełbasa żywiecka podsuszana - 400 kg 19. Kiełbasa szynkowa - 400 kg 20. Kiełbasa podwawelska wieprzowa - 700 kg 21. Kiełbasa śląska - 200 kg 22. Schab w posypce - 400 kg 23. Karczek - 200 kg 24. Parówki śniadaniowe - 500 kg 25. Kiełbasa biała, parzona - 200 kg 26. Boczek wędzony - 400 kg 27. Pasztet wieprzowy, pieczony - 200 kg 28. Kiełbaski - 300 kg Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.11.40.00-0, 15.41.21.00-0, 15.13.12.10-0, 15.13.11.30-5, 15.13.12.00-7, 15.13.13.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób i przetwory drobiowe z indyka i kurczaka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filet z piersi indyka, surowy ( świeży bez kości) - 800 kg 2. Filet z piersi kurczaka, surowy, (świeży bez kości) - 1300 kg 3. Noga kurczaka - 2000 kg 4. Podudzie z kurczaka - 500 kg 5. Kurczak, surowy, ( świeży) - 200 kg 6. Skrzydełka z kurczaka, surowe, (świeże) - 1000 kg 7. Filet z piersi indyka - 500 kg 8. Kiełbasa złota - 500 kg 9. Kiełbasa szynkowa drobiowa - 700 kg 10. Szynka z piersi indyka - 300 kg 11. Szynka mozaika - 600 kg 12. Polędwica miodowa - 400 kg 13. Szynka konserwowa drobiowa - 500 kg 14. Parówki drobiowe Hot-dog - 1000 kg 15. Serdelki z indyka - 300 kg 16. Mortadela z papryką lub z pieczarkami - 200 kg 17. Pasztet drobiowy - 300 kg Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.20-3, 15.11.21.30-6, 15.13.11.35-0, 15.13.13.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwy mięsne i pasztety w puszkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwa mięsna - szynka wieprzowa konserwowa - 4000 kg 2. Konserwa mięsna Luncheon-meat - 3000 kg 3. Konserwa mięsna - gulasz angielski (opakowanie puszka okrągła 300g - łatwo otwieralna, skład: mięso wieprzowe min. 85%) - 300 kg 4. Konserwa mięsna - gulasz angielski -(opakowanie puszka okrągła 190 -200g - łatwo otwieralna, skład: mięso wieprzowe min. 85%) - 200 kg 5. Pasta sandwiczowa z kurcząt - 200 kg 6. Pasztet z kurcząt - 200 kg 7. Konserwa - szynka z indyka - 400 kg Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5, 15.13.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie II
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.