Ogłoszenie z dnia 2005-08-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji elektronicznego systemu rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na wszystkich obiektach Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., do kontaktów: Michał Paciorek, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6997981, fax 022 6997952, e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji elektronicznego systemu rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na wszystkich obiektach Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji elektronicznego systemu rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na wszystkich obiektach Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar I - Pl. Starynkiewicza 5 Obszar IA - ul. Nowogrodzka 68 Obszar IB - ul. Jagiellońska 79 Obszar IC - ul. Lazurowa 14 Obszar ID - ul. Dąbrowszczaków 9 Obszar II - ul. Koszykowa 81 Obszar IIA - ul. Klaudyny/Rudzka Obszar IIB - ul. Czerniakowska 124 Obszar III - ul. Brukselska 21 Obszar IIIA - Radość ul. Patriotów 216 A Obszar IIIB - Falenica ul. Bysławska 21 Obszar IV - Wieliszew, 600-lecia 20 Obszar IVA - ul. Borecka 1 Obszar IVC - Jachranka Obszar IVD - Dębę 77, 05-140 Serock Obszar V - ul. Czajki 4/6 Obszar VI - ul. Dobra 76 Obszar VIA - Al. Waszyngtona 3 Obszar VIC - ul. Klaudyny 18B Obszar VID - ul. Styjeńskich 25 Obszar VIE - ul. Grójecka 125 Obszar VIF - ul. Patriotów 186a Obszar VIG - ul. Powsińska 67 Obszar VIH - ul. Chróścickiego 81 Obszar VIK - ul. Rolanda 21a Obszar VIL - ul. Mehofera 25 Obszar VIM - ul. Krasnobrodzka 7 Obszar VII - Pruszków ul. Domaniewska 23 Obszar VIII - ul. Czerniakowska 106/114 Obszar IX - ul. Jagiellońska 65/67 Obszar X - ul. Niemcewicza 4/6 Obszar XI - ul. Syta 190A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.13.00 - Elektroniczne systemy rejestrowania czasu Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.13.00 - Elektroniczne systemy rejestrowania czasu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 25.000, zł Zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokość 10% ceny umowy (podatkiem VAT). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności w złotych w terminie 30 dni liczonych od daty otrzymania faktury VAT na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik do STWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O uzyskanie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) w ostatnich trzech latach zrealizowali co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze i zakresie w firmach zatrudniających minimum 1000 pracowników, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczuśniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy o zdolności kredytowej na kwotę 800 000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz (przynajmniej jednego) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zadań o podobnym charakterze i zakresie w firmach zatrudniających minimum 1000 pracowników, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, do wykazu muszą być dołączone referencje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 507/D/NN/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.10.2005, cena - 10,54 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.10.2005 godzina 09:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.10.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego sala 211.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego, sekretariat. 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.