eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RajczaDostawa pielucho majtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Rajcza: Dostawa pielucho majtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r.
Numer ogłoszenia: 427990 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357508 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy, ul. Ujsolska 35, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. (033) 8643120, faks (033) 864 31 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pielucho majtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: pielucho majtki ( załącznik Nr 1 do formularza oferty ) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Rajczy przez okres 24 miesięcy od 01 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2013 r. w niżej wymienionych ilościach i asortymencie: Lp. Nazwa asortymentu J.m. Ilość 1. Pielucho majtki dla dorosłych L wykonanych z laminatu oddychającego na całej powierzchni szt. 192000,00 2. Pielucho majtki anatomiczne maxi wykonanych z laminatu oddychającego na całej powierzchni szt. 19440,00 Ceny poszczególnych asortymentów winny być podane za 1 sztukę . dostawa pielucho majtek własnym transportem dostawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN POLSKA, Sp. z o.o., Ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, Ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245392,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 293686,56

  • Oferta z najniższą ceną: 293686,56 / Oferta z najwyższą ceną: 345684,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.