To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Rajcza: Dostawa pielucho majtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r.
Numer ogłoszenia: 427990 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357508 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy, ul. Ujsolska 35, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. (033) 8643120, faks (033) 864 31 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pielucho majtek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: pielucho majtki ( załącznik Nr 1 do formularza oferty ) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Rajczy przez okres 24 miesięcy od 01 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2013 r. w niżej wymienionych ilościach i asortymencie: Lp. Nazwa asortymentu J.m. Ilość 1. Pielucho majtki dla dorosłych L wykonanych z laminatu oddychającego na całej powierzchni szt. 192000,00 2. Pielucho majtki anatomiczne maxi wykonanych z laminatu oddychającego na całej powierzchni szt. 19440,00 Ceny poszczególnych asortymentów winny być podane za 1 sztukę . dostawa pielucho majtek własnym transportem dostawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN POLSKA, Sp. z o.o., Ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, Ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245392,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 293686,56
Oferta z najniższą ceną: 293686,56 / Oferta z najwyższą ceną: 345684,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RAJCZA
- "Zakup ciągnika do zbierania odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Rajczy w ramach zakupu taboru dla ZUK".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Rajcza"
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do SPZOL w Rajczy przez okres 12 miesięcy, czyli od 01.01.2025r. do 31.12.2025r
- Dostawa węgla kamiennego sortymentu groszek, typu 31.2 lub 32.1 /płukanego/ do SPZOL w Rajczy przez okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi RAJCZA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.