To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Siewierz: dostawa produktów żywnościowych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 428108 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399658 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole, ul. Słowackiego 1, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 67 41 566, faks 32 67 41 566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka ośiwatowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów żywnościowych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych stosownie do bieżących potrzeb Publicznego Przedszkola w Siewierzu, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art. 83 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca mógł złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: Część 1 Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu Część 3 Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Publicznego Przedszkola w Siewierzu Część 4 Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Publicznego Przedszkola w Siewierzu Warunki wspólne dla wszystkich części zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia, którego dokona pracownik Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 2.Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiekcie Zamawiającego. 3.Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów licząc od dnia dostawy. Pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzania zgodności cen z formularzem asortymentowo - cenowym. 4.Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych bądź zbyt krótkiego okresu przydatności do spożycia. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. 5.Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być dobrej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących dobrą jakość. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 5, zał. nr 7, zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości określają przewidywaną ilość produktów żywnościowych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby uczniów i pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki (np. zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników przedszkola z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej, ferie zimowe i letnie, itp.). Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów w miesiącu lipcu. 7.Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo - cenowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.51.10.00 - Mleko 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 03.14.25.00 - Jaja 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Henryk Milewski Firma Handlowa, ul. Klubowa 12, 42-470 Siewierz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51126,61
Oferta z najniższą ceną: 51126,61 / Oferta z najwyższą ceną: 51126,61
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Publicznego Przedszkola w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "SADOWNIK" REBANE WŁODZIMIERZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "SADOWNIK" REBANE WŁODZIMIERZ
- Firma Handlowa SADOWNIK, ul. Szpitalna 17, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5670,00
Oferta z najniższą ceną: 5670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5670,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Publicznego Przedszkola w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PIEKARNICZY "MALTA" JERZY MALTAZAR
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PIEKARNICZY "MALTA" JERZY MALTAZAR
- Zakład Piekarniczy MALTA Jerzy Maltazar, ul. Bema 58, 42-470 Siewierz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8247,10
Oferta z najniższą ceną: 8247,10 / Oferta z najwyższą ceną: 8247,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
- Dostawa zasilaczy awaryjnych oraz dysków zewnętrznych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Siewierz
- Dzierżawa 150 szt. koncentratorów tlenu dla Ośrodka Domowego Leczenia Tlenem oraz dostawę tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli tlenowych w Szpitalu Chorób Płuc w Siewierzu
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY MLEKA I PRODUKTÓW NABIAŁOWYCH I INNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DO SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Dostawy warzyw przetworzonych i warzyw mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- "DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CIASTKARSKICH"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.