Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Szczytno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie. 1. samochodowych wszystkich wzorów ( jednorzędowych i dwurzędowych, zwyczajnych, tymczasowych, indywidualnych, zabytkowych), 2. motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych wszystkich wzorów ( zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe), 3. tablic do przyczep ( jednorzędowe i dwurzedowe), 4. wtórników tablic rejestracyjnych. W ilości maksymalnej do 13.000 sztuk, zgodnych ze wzorem tablic określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.02
Numer ogłoszenia: 42814 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Szczycieńskiego , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247031, faks 089 6247031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie. 1. samochodowych wszystkich wzorów ( jednorzędowych i dwurzędowych, zwyczajnych, tymczasowych, indywidualnych, zabytkowych), 2. motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych wszystkich wzorów ( zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe), 3. tablic do przyczep ( jednorzędowe i dwurzedowe), 4. wtórników tablic rejestracyjnych. W ilości maksymalnej do 13.000 sztuk, zgodnych ze wzorem tablic określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.02.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie. 1. samochodowych wszystkich wzorów ( jednorzędowych i dwurzędowych, zwyczajnych, tymczasowych, indywidualnych, zabytkowych), 2. motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych wszystkich wzorów ( zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe), 3. tablice do przyczep ( jednorzędowe i dwurzędowe), 4.wtórników tablic rejestracyjnych. W ilości maksymalnej do 13.000 sztuk, zgodnych ze wzorem tablic określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. Nr 133 poz. 1123 z późn. zm.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, 2. posiadają zezwolenie właściwego Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcję tabli rejestracyjnych, 3. posiadają Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego uprawniający do produkcji tabli rejestracyjnych, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. znajdują się w systuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty:1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. kserokopię zezwolenia właściwego Wojewody lub Marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych, 4. kserokopię Certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego uprawniającego do produkcji tablic rejestracyjnych, 5. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój Nr A 03..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój Nr A 03..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- dostawa worków na śmieci
- Dostawa, montaż i 2 przeglądy roczne zmywarki z odzyskiem ciepła do dużych elementów (garnków)
- Remont drogi powiatowej nr 1500N Dębówko - Kobyłocha - Trelkówko - dr. woj. nr 600 od km 0+000 do km 3+310
- Dostawa materiałów stolarskich
- Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kulka o długości 1,269 km
więcej: przetargi w Szczytnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.