eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnkówumowa zlecenia



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Czarnków: umowa zlecenia
Numer ogłoszenia: 428198 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Czarnków, ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 67 2539500, faks 67 2539501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: umowa zlecenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: umowa zlecenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.62.10.00 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARLENA DISTERHEFT, MŁYNKOWO 168, 64-710 POŁAJEWO, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 950,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym usługa pozyskiwania personelu biurowego o kodzie PCV 79621000-3 jest usługą niepriorytetową co oznacza, że do tego rodzaju usług ma zastosowanie art. 5 Pzp. Zgodnie z art. 5 ust. 1a Pzp do zamówień o charakterze niepriorytetowym Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki. Wybór jednego z powyższych trybów jest uzasadniony w myśl art. 5 ust. 1a Pzp, gdyż w analizowanym przypadku zachodzą następujące okoliczności: może dojść do poniesienia strat w mieniu publicznym, uniemożliwienie terminowej realizacji zadania, co stanowi przesłankę wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a Pzp. Mając na uwadze zapewnienie właściwego funkcjonowania kancelarii Urzędu, w tym sprawną obsługę dokumentów egzekucyjnych, konieczne jest zawarcie umowy zlecenia z jedną osobą. W ostatnim okresie nastąpił wzrost ilości korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Powyższa sytuacja może spowodować opóźnienia w zakresie wprowadzania tytułów wykonawczych oraz zajęć wierzytelności do aplikacji BA, jak również innych dokumentów dotyczących spraw prowadzonych w Dziale Egzekucji Administracyjnej. Wprowadzenie tyt. wykonawczych we właściwym terminie spowoduje możliwość ich realizacji, zastosowania środków egzekucyjnych przez Dział Egzekucji Administracyjnej, a w rezultacie pozyskaniem środków finansowych dla budżetu państwa. W obecnej sytuacji istnieje zagrożenie wprowadzania tytułów wykonawczych z opóźnieniem, co uniemożliwi terminową realizację zadań Działu Egzekucji Administracyjnej. Zauważyć należy, że realizacja tyt. wykonawczych stanowi pośrednio jedno z zadań statutowych Urzędu, czas realizacji tyt. wykonawczego wpływa na mierniki, które wskazują efektywność działania Działu Egzekucji Administracyjnej, a co za tym idzie również całego Urzędu. Konieczność szybkiego wprowadzenia dokumentów dotyczących prowadzonych postępowań przez Dział Egzekucji Administracyjnej, do systemu komputerowego jest niezbędna do szybkiego ich zakończenia, zgodnie z przepisami prawa, co stanowi istotny element do przesłanki o terminowej realizacji zadań nałożonych na tut. Urząd. Również działania podejmowane w celu realizacji wpływających do tut. Urzędu zajęć wierzytelności stanowi jedno z zadań Działu Egzekucji Administracyjnej, dlatego bardzo ważne jest szybkie ich wprowadzenie do systemu informatycznego BA przez obsługę kancelaryjną, gdyż dopiero wtedy można je przekazać do ww. komórki organizacyjnej. Ponadto do tut. Urzędu wpływają również dokumenty takie jak: VAT-7, PCC3, VZM, akty notarialne, które zgodnie z Instrukcją obiegu dokumentów Urzędu Skarbowego w Czarnkowie wymagają wprowadzenia do systemu informatycznego BA, czym zajmuje się Dział Organizacji i Logistyki i dopiero wtedy zostają przekazane do pozostałych komórek organizacyjnych w celu wprowadzenia szczegółowych danych. Dział Egzekucji Administracyjnej zajmuje się ściąganiem należności podatkowych w postaci zastosowania środka egzekucyjnego jakim jest zajęcie ruchomości lub nieruchomości, do czego niezbędne są dostarczane w ww. dokumentach informacje takie jak: VAT-7, PCC3, akty notarialne - informacje o ruchomościach i nieruchomościach stanowiących własność podatników, którzy mają zaległości podatkowe, VZM - informacje o kontach bankowych podatników posiadających zaległości podatkowe. Wobec powyższego informacje z tych dokumentów stanowią ważne źródło danych dla przeprowadzenia skutecznej windykacji należności podatkowych. Wszystko to oznacza, że szybkie wprowadzenie do systemu komputerowego BA jest konieczne dla usprawnienia pracy Działu Egzekucji Administracyjnej. Nadmienić również należy, że kancelaria tut. Urzędu zajmuje się również przygotowanie do wysyłki korespondencji wychodzącej z Działu Egzekucji Administracyjnej, co także wiąże się z jej obsługą w systemie informatycznym, a następnie wczytaniem potwierdzeń odbioru wysłanych listów co stanowi istotny element w prowadzonych postępowaniach ww. działu. Ważnym elementem obsługi kancelaryjnej jest dostarczanie wewnętrznej korespondencji tut. Urzędu pomiędzy główną siedzibą Urzędu a budynkiem na ul. Browarnej 6, w którym mieści się Dział Egzekucji Administracyjnej. Terminowa wymiana korespondencji wewnętrznej stanowi ważny element w sprawnym funkcjonowaniu ww. działu. Osoba, z którą zostanie zawarta umowa zlecenia powinna spełniać następujące kryteria: doświadczenie w pracy w administracji skarbowej, znajomość systemu informatycznego BA. Biorąc pod uwagę istniejący stan faktyczny oraz konieczność dalszego prawidłowego funkcjonowania tut. Urzędu, należy uznać, że zostały spełnione przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podst. w/w art. Pzp. Zdaniem Zamawiającego zastosowanie powyższego trybu nie spowoduje naruszenia zasady uczciwej konkurencji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.