eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Dostawa produktów rolnych na potrzeby dokarmiania zwierzyny w obwodach łowieckich 160 pk i 178 pk administrowanych przez Nadleśnictwo Bircza - dostawy kukurydzy workowanej i buraków cukrowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Bircza: Dostawa produktów rolnych na potrzeby dokarmiania zwierzyny w obwodach łowieckich 160 pk i 178 pk administrowanych przez Nadleśnictwo Bircza - dostawy kukurydzy workowanej i buraków cukrowych
Numer ogłoszenia: 428212 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, faks 016 6725004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów rolnych na potrzeby dokarmiania zwierzyny w obwodach łowieckich 160 pk i 178 pk administrowanych przez Nadleśnictwo Bircza - dostawy kukurydzy workowanej i buraków cukrowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów rolnych na potrzeby gospodarki łowieckiej prowadzonej przez Nadleśnictwo Bircza w okresie jesiennym. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1.1. Część zamówienia nr 1: Dostawa ziarna kukurydzy w ilości 20 000 kg. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kukurydzy workowanej wraz z transportem i wyładunkiem (masa opakowania maksymalnie 50 kg) pochodzącej ze zbioru w 2013 r. Miejsce odbioru dostaw: Magazyn łowiecki w Grąziowej - w ilości 20 000 kg 1.2. Część zamówienia nr 2: Dostawa buraków cukrowych w ilości 50 000 kg Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę buraków cukrowych pochodzących ze zbioru w 2013r., bez liści wraz z transportem i wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Miejsce odbioru dostaw buraków cukrowych: Magazyn łowiecki w Grąziowej - część dostawy w ilości 20 000 kg Magazyn łowiecki w Łomnej - część dostawy w ilości 20 000 kg Magazyn łowiecki w Makowej - część dostawy w ilości 10 000 kg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.21.12.00-5, 03.11.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, jeśli dotyczy. b) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający żąda podania w formularzu ofertowym informacji o przynależności (lub jej braku) Wykonawców do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, dołącza do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z dołączonym do formularza wzorem. c) W przypadku złożenia oferty przez rolnika ryczałtowego w rozumieniu art. 2 punkt 19 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. (Dz.U. Nr 54 poz.535 ze zm.) do oferty należy dołączyć dodatkowo oświadczenie w formie zgodnej załącznikiem nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres i warunki istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty: a) Zmiana zakresu przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany (w tym skutkami finansowymi), spowodowana może być następującymi okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy: - Zmniejszenia przez Zamawiającego rozmiaru dostawy w stosunku do określonego w ofercie wynikająca z przyczyn nieprzewidywalnych w momencie zawierania umowy (np. zmiana warunków uzasadniających wykonanie dostaw, klęski i zdarzenia losowe i inne). - W przypadku rozbieżności zrealizowanych dostaw określonych w ofercie (i zgodnych z określonymi w punkcie 3.1 SIWZ) w rozmiarze do 1 % ilości ogólnej masy kukurydzy (dla części zamówienia nr 1) oraz do 1 % ogólnej masy buraków cukrowych (dla części zamówienia nr 2 ) (zakładany dopuszczalny ubytek masy w trakcie transportu), uznaje się dostawę za zrealizowaną i konsekwencją nie zrealizowania pełnego zakresu dostawy będzie jedynie obniżenie wynagrodzenia za realizację dostaw. Wartość wynagrodzenia za realizację umowy obliczona będzie z uwzględnieniem ilości faktycznie dostarczonego towaru i stawek jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany takie nie wymagają aneksu do umowy. b) Zmiana terminów wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, uzasadniona może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy. Przedłużenie terminów zakończenia realizacji dostaw ustalonych w ofercie dopuszczalne jest wyłącznie w przypadku działania siły wyższej lub wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które uniemożliwią jej terminową realizację; w szczególności dotyczy to długotrwałych i niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz czasowego wstrzymania realizacji dostaw przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu realizacji dostaw nastąpi o okres niezbędny do realizacji umowy i wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zaakceptowanego przez Zamawiającego. c) Zmiana wynagrodzenia umownego, w zakresie wynikającym z: - zmian zakresu przedmiotu umowy określonego w podpunkcie 3 a Wartość wynagrodzenia za realizację umowy obliczona będzie z uwzględnieniem ilości faktycznie dostarczonego towaru i stawek jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany takie nie wymagają aneksu do umowy. - zmiany obowiązującej stawki podatku VAT W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) nastąpi zmiana wynagrodzenia umownego proporcjonalnie do zmiany obowiązujących stawek. W takim przypadku wartość wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej umowy obliczona będzie jako iloczyn stawek jednostkowych netto podanych w ofercie za wykonanie poszczególnych dostaw i ich rozmiaru (wartość umowy netto pozostanie niezmienna) powiększona o podatek od towarów i usług, obliczony według stanu na dzień powstania obowiązku podatkowego. Zmiany takie nie wymagają aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bircza, adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia; a) Rozmiary dostaw cząstkowych do poszczególnych miejsc odbioru dostaw określone w punkcie 3.1 SIWZ są wielkościami przybliżonymi i w ramach realizacji całości zamówienia dopuszcza się przesunięcia rozmiaru dostaw pomiędzy poszczególnymi miejscami odbioru w ilości do 10% rozmiaru dostawy cząstkowej. W przypadku braku realizacji dostaw w pełnym rozmiarze ilościowym (zakładany dopuszczalny ubytek masy w trakcie transportu) w rozmiarze do 1 % ogólnej masy kukurydzy i buraków cukrowych uznaje się dostawę za zrealizowaną i konsekwencją nie zrealizowania pełnego zakresu dostawy będzie jedynie obniżenie wynagrodzenia za realizację dostaw..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ziarna kukurydzy w ilości 20 000 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kukurydzy workowanej wraz z transportem i wyładunkiem (masa opakowania maksymalnie 50 kg) pochodzącej ze zbioru w 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa buraków cukrowych w ilości 50 000 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę buraków cukrowych (pochodzących ze zbioru w 2013r., bez liści) wraz z transportem i wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.