eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową z recyklera na terenie Gminy Brwinów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Brwinów: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową z recyklera na terenie Gminy Brwinów
Numer ogłoszenia: 428238 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272897 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową z recyklera na terenie Gminy Brwinów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1) przewidziany zakres remontów cząstkowych 6000 m2, 2) remont cząstkowych nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową z recyklera: a) obcięcie krawędzi ubytku piłą mechaniczną z nadaniem regularnych kształtów, b) dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z usunięciem urobku, c) skropienie podbudowy i ścian ubytku emulsją asfaltową, d) rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w warstwach, w zależności od głębokości uszkodzenia, e) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, f) uszczelnienie połączeń starego i nowego asfaltobetonu, g) skropienie emulsją asfaltową i zasypanie piaskiem, h) wyrównanie ułożonej mieszanki do poziomu istniejącej nawierzchni, 3) regulacja pionowa zaniżonych elementów urządzeń podziemnych, takich jak: włazy studni kanalizacyjnych, kratki ściekowe, zasuwy i hydranty wodociągowe itp. do poziomu nawierzchni, polegającą na: a) zdjęciu kratki ściekowej lub innego przykrycia, b) rozebraniu górnej uszkodzonej części studzienki, c) odkuciu uszkodzonych nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia, d) usunięciu gruzu i pozostałości po wykonanych pracach, e) osadzeniu kratki ściekowej lub innego przykrycia, która została ujęta w cenie jednostkowej 1 m2 remontowanych nawierzchni: 4) wykonanie warstwy odtworzenia nawierzchni - grubość warstwy odtworzenia nawierzchni uzależniona będzie od głębokości wykruszenia, rodzaju podbudowy i grubości warstwy istniejącej nawierzchni, co zostało ujęte w cenie jednostkowej 1 m2 remontu nawierzchni (przyjęta średnia grubość warstwy ubytku do remontu wynosi 5 cm). 2. Zakres i kolejność remontów będzie określał Zamawiający każdorazowo przy wprowadzeniu na dany rejon ulic wpisem do dziennika robót remontowych. 3. Wykonawca przystąpi również do wykonywania robót objętych niniejszą umową niezwłocznie po zawiadomieniu przez przedstawiciela Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksem o takiej konieczności w miejscach wskazanych, co zostanie niezwłocznie odnotowane w dzienniku robót remontowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od zawiadomienia, o którym mowa w ust.3 i 4, do zabezpieczenia wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego ubytków w nawierzchni, przed możliwością uszkodzenia pojazdów. Natomiast likwidacja ubytku nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia zawiadomienia. 5. Wykonawca zabezpieczy miejsce robót zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym. 6. Wykonawca udziela minimalnego okresu rękojmi za wady - 12 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAS-BUD Sp. z o.o., ul. Górczewska 179A, 01-459 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 539190,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 339480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 339480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 442062,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.