To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 428242 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211843 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania zgodnie z opisem Zamawiającego podanym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Warunki płatności: W terminie do 7 dni od dnia przyjęcia faktury przez Zamawiającego wraz z protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego: pn. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30. 2) Podczas dostawy Wykonawca przedłoży fakturę oraz protokół przekazania zawierające zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania (precyzyjne nazwy wszystkich elementów). Osobną pozycją na fakturze ma być oprogramowanie. 3) Zamawiający nie odbierze sprzętu w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy również poprawnie wystawionych: faktury, protokołu przekazania oraz gwarancji. 4) Dostarczany towar musi być fabrycznie nowy w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach. 5) Okres gwarancji musi być realny i nie może przekraczać 60 miesięcy. Minimalne okresy gwarancji udzielonych przez Wykonawcę na oferowane towary zostały określone w załączniku nr 1 do siwz. 6) Czas naprawy gwarancyjnej należy podać w pełnych godzinach zegarowych. Podany czas naprawy musi być realny - nie może być krótszy niż 2 godziny od momentu zgłoszenia awarii. i nie dłuższy niż 24 godziny 7) W razie niemożności dotrzymania w/w terminu naprawy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy sprzętu o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych 8) Gwarancja na dostarczony sprzęt ma być zbiorcza i ma być wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z nr fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez osobę upoważnioną. 9) Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie Wykonawcy, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale Zamawiającego mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. 10) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia. 11) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a) za zawinioną zwłokę przez Wykonawcę w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie określonym w rozdz. I, w wysokości 2 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień zwłoki, b) za opóźnienie terminu usunięcia wad lub braków ilościowych przedmiotu zamówienia w wysokości 2 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień zwłoki, c) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 20 % wynagrodzenia umownego 12) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 13) W przypadku niezrealizowania dostawy całości asortymentu określonego w umowie w terminie do dnia 23 grudnia 2009 r., Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy oraz obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 20 % wartości umowy. 14) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność 15) Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy instrukcje w języku polskim. 16) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 17) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia. 18) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 107621.72 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: sprzęt komputerowy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo OPTIMUS sp. z o.o. 08-200, ul. Jana Pawła II 84 K, 08-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47886.32
- Oferta z najniższą ceną: 47886.32 oferta z najwyższą ceną: 47886.32
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: oprogramowanie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPUTRONIK s.a., ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 53253
- Oferta z najniższą ceną: 53253 oferta z najwyższą ceną: 53253
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: sprzęt komputerowy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKK System Kodów Kreskowych S.A., ul. Wadowicka 8A, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6482.40
- Oferta z najniższą ceną: 6482.40 oferta z najwyższą ceną: 6482.40
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.