Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-12-14
Bia³ystok: Dostawa mebli
Numer og³oszenia: 428330 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Bia³ostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pb.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Politechniki Bia³ostockiej. (kod wg CPV: 391300000-2 meble biurowe). Rodzaj mebli objêtych zamówieniem okre¶la poni¿szy wykaz zawarty w SIWZ oraz Za³±cznik Nr 3 (czê¶æ I - V- rysunki mebli) do SIWZ, w oparciu o które nale¿y sporz±dziæ ofertê. Wykonawca ma prawo przed z³o¿eniem oferty do dokonania wizji lokalnej w pomieszczeniach celem sprawdzenia warunków techniczno-organizacyjnych realizacji zamówienia oraz pobrania wymiarów z natury na poszczególne meble. Dopuszcza siê z³o¿enie oferty równowa¿nej o parametrach i w³a¶ciwo¶ciach takich samych b±d¼ lepszych ni¿ okre¶lono w SIWZ. Jakiekolwiek pojawienie siê w opisie przedmiotu zamówienia nazw w³asnych oraz znaków towarowych ma na celu wy³±cznie zapewnienie jednorodno¶ci zamawianych mebli z meblami ju¿ posiadanymi i zamontowanymi przez zamawiaj±cego..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych , a w szczególno¶ci: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, okre¶lonej jako mo¿liwo¶æ dysponowania lub dostêpu do ¶rodków finansowych wystarczaj±cych do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzglêdnieniem zobowi±zañ z tytu³u realizacji innych zamówieñ, 4)nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5)udziel± co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble, objête zamówieniem, 6)zaoferuj± meble, posiadaj±ce odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materia³y u¿yte do ich wykonania oraz deklaracje zgodno¶ci z normami na wyrób; odpowiednie dokumenty wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia, 7)zaakceptuj± warunki bezp³atnego serwisu gwarancyjnego: a)termin usuniêcia wad przedmiotu zamówienia, w siedzibie zamawiaj±cego - w ci±gu 5 dni roboczych od pisemnego zg³oszenia przez zamawiaj±cego, b)je¿eli naprawa bêdzie trwaæ d³u¿ej ni¿ 10 dni roboczych, b±d¼ gdy 3 naprawy dotyczyæ bêd± tego samego wyrobu (mebla) lub jego elementów - wtedy wykonawca wymieni wyrób (mebel) na nowy, pozbawiony wad, taki sam lub inny, pasuj±cy do reszty wyposa¿enia, c)okres gwarancji na naprawiany wyrób (mebel) ulega przed³u¿eniu o czas naprawy, d)okres gwarancji biegnie na nowo dla wyrobu (mebla) wymienionego, e)zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zwrotu kosztu wyrobu (mebla) - w przypadku 3 nieskutecznych napraw, b±d¼ uchylania siê wykonawcy od obowi±zków ¶wiadczenia us³ug gwarancyjnych. Oceny spe³nienia warunków zamawiaj±cy dokona na podstawie z³o¿onych przez wykonawcê o¶wiadczeñ oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Niespe³nienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postêpowania i uznanie jego oferty za odrzucon±..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawcy powinni za³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê: 1)wype³niony Formularz ofertowy (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 1), 2)wype³nion± Specyfikacjê ofertow± zamówienia (wg za³±czonego wzoru - Za³±cznik nr 2) z odpowiednimi odno¶nikami wskazuj±cymi poszczególne meble w za³±czonych do oferty katalogach, prospektach, zdjêciach, rysunkach, itp.; odno¶niki powinny okre¶laæ: wygl±d mebli, wymiary, z dodatkowym opisem zawieraj±cym rodzaj materia³ów oraz akcesoriów u¿ytych do wykonania mebli (je¿eli nie ma takich danych w odno¶nikach), ewent. inne charakterystyczne dane dotycz±ce zaoferowanych mebli, 3)rysunki proponowanych mebli, katalogi, prospekty, zdjêcia, 4)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5)o¶wiadczenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg za³±czonego wzoru druku - Za³±cznik nr 5), 6)o¶wiadczenie wykonawcy o udzieleniu co najmniej 36-miesiêcznej na meble oraz o akceptacji warunków serwisu gwarancyjnego zawartych w pkt. 5.7 SIWZ, (na druku Formularza oferty), 7)o¶wiadczenie wykonawcy o zaoferowaniu mebli posiadaj±cych odpowiednie atesty, certyfikaty, aprobaty na materia³y u¿yte do ich wykonania oraz deklaracje zgodno¶ci z normami na wyrób z o¶wiadczeniem, ¿e odpowiednie dokumenty wykonawca przed³o¿y przy dostawie zamówienia, (na druku Formularza oferty),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Bia³ostocka, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Bia³ystok.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: dot. czê¶ci V - Biuro Obs³ugi Projektu nr POPW 1.1-18 pn.Centrum Nowoczesnego Kszta³cenia Politechniki Bia³ostockiej wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budynek Ogólnotechniczny (ZP/PR/8/2/09) - Dzia³ Aparatury Badawczej i Naukowej - krzes³o biurowe (Rys. Nr 1) - szt. 1 Budynek Ogólnotechniczny - Wydzia³ Informatyki (ZP/WI/D/43/09) - zabudowa meblo¶cianki z wnêk± drzwiow± w p. 137 (Rys. Nr 2) - szt. 1 - zabudowa grzejnika z szafk± wnêkow± i parapetem w p. 137 (Rys. Nr 3) - szt. 1 Budynek Ogólnotechniczny - Administracja (ZP/PK/11/4/09) - krzes³o szkolne (Rys. Nr 3a) - szt. 25 zgodnie z opisem zawartym w za³. nr 3 do siwz.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budynek Wydzia³u Elektrycznego (ZP/WE/D/78/09)- Administracja - krzes³o obrotowe komputerowe (Rys. Nr 4) - szt. 4 - krzes³o szkolne (Rys. Nr 5) - szt. 25 zgodnie z opisem zawartym w za³. nr 3 do siwz.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zamiejscowy Wydzia³ Zarz±dzania ¦rodowiskiem Politechniki Bia³ostockiej w Hajnówce (ZP/WZ/D/151/09) - biurko (Rys. Nr 6) - szt. 3 - biurko komputerowe (Rys. Nr 7) - szt. 2 - rega³ (Rys. Nr 8) - szt. 4 - rega³ ze szk³em (Rys. Nr 9) - szt. 9 - rega³ (Rys. Nr 10) - szt. 10 - szafa biurowa aktowa, zamykana na klucz (Rys. Nr 11) - szt. 6 - stó³ konferencyjny (Rys. Nr 12) - szt. 10 - krzes³o konferencyjne (Rys. Nr 13) - szt. 40 - krzes³o obrotowe (Rys. Nr 14) - szt. 5 zgodnie z opisem zawartym w za³. nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budynek Wydzia³u Mechanicznego ZP/PR/10/50/09 Dzia³ Spraw Studenckich i Dydaktyki - szafa (Rys. Nr 15) - szt. 1 zgodnie z opisem zawartym w za³. nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZP/PR/1/97/09 Biuro ds. Rozwoju i Programów Miêdzynarodowych - szafa na dokumenty (Rys. Nr 16) - szt. 3 - szafa na dokumenty (Rys. Nr 17) - szt. 1 - biurko (Rys. Nr 18) - szt. 3 - fotel (Rys. Nr 19) - szt. 3 zgodnie z opisem zawartym w zal. nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platform± w postaci uniwersalnej p³ytki monta¿owej do Laboratorium Metrologicznego Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawê Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeñ autoimmunologicznych metod± immunoenzymatyczn± wraz z dzier¿aw± sprzêtu
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê ob³o¿eñ jednorazowego u¿ytku
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pe³nienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Wêgierki w Bia³ymstoku"
- Wykonanie us³ugi sta³ej ochrony fizycznej terenu, zewnêtrznej i wewnêtrznej budynków Uniwersytetu w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia meblowego i aran¿acyjnego typowego w budynku M³yna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja M³ynów Rothera na Wyspie M³yñskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz monta¿ mebli biurowych do pomieszczeñ Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Dolno¶l±skiego
- TPm-124/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz monta¿em mebli biurowych wykonanych z p³yty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- D/86/2024 Zakup mebli na potrzeby ró¿nych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzese³ dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.