Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Warszawa: Dostawa 5 samochodów osobowych i 1 ciężarowego.
Numer ogłoszenia: 42837 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Metro Warszawskie Sp. z o.o. , ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554670, faks 022 6433997, 6554679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 5 samochodów osobowych i 1 ciężarowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych: 5 samochodów osobowych i 1 ciężarowego, z jednoczesnym odbiorem przez Wykonawcę starych samochodów w rozliczeniu, w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1 - dostawa 4 samochodów osobowych (jednej marki) z równoczesnym odbiorem przez Wykonawcę w rozliczeniu 4 samochodów marki Opel Combo, zgodnie z wyceną rzeczoznawcy PZM; Zadanie nr 2 - dostawa samochodu osobowego; Zadanie nr 3 - dostawa samochodu ciężarowego z równoczesnym odbiorem przez Wykonawcę w rozliczeniu samochodu marki Lublin, zgodnie z wyceną rzeczoznawcy PZM. Zamówienie należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań określonych w załącznikach do SIWZ, w tym Specyfikacją techniczną (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w projektem umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). Na dostarczone samochody Wykonawca udzieli nie mniej niż 24 miesiące gwarancji za wady, liczonej od daty odbioru każdego z samochodów oraz nie mniej niż 10 lat gwarancji na perforację nadwozia samochodów, liczonej od daty odbioru każdego z samochodów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7, 34.11.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium (dla zadań, na które złożył ofertę) na okres związania ofertą, w wysokości: dla zadania nr 1 - 1.920,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset dwadzieścia 00/100), dla zadania nr 2 - 1.050,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćdziesiąt 00/100), dla zadania nr 3 - 950,00 zł ( słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - zużycie energii - 2
- 3 - emisja dwutlenku węgla - 2
- 4 - emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1)Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej; 2)Zmiana umowy w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 3)Zmiana Umowy w związku ze stwierdzeniem Wad nienadających się do usunięcia; 4)Zmiana Umowy w związku z wydłużeniem okresu gwarancji jakości lub rękojmi; 5)Zmiana Umowy w wyniku zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 6)Zmiana Umowy wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 7)Zmiana Umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 8)Zmiana Ceny Umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie i podpisanie przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt. 17.5 SIWZ. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.metro.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.metro.waw.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Kancelarii w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 4 samochodów osobowych (jednej marki) z równoczesnym odbiorem przez Wykonawcę w rozliczeniu 4 samochodów marki Opel Combo, zgodnie z wyceną rzeczoznawcy PZM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dDostawa 4 samochodów osobowych (jednej marki) z równoczesnym odbiorem przez Wykonawcę w rozliczeniu 4 samochodów marki Opel Combo, zgodnie z wyceną rzeczoznawcy PZM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7, 34.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. zużycie energii - 2
- 3. emisja dwutlenku węgla - 2
- 4. emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa samochodu osobowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu osobowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7, 34.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. zużycie energii - 2
- 3. emisja dwutlenku węgla - 2
- 4. emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa samochodu ciężarowego z równoczesnym odbiorem przez Wykonawcę w rozliczeniu samochodu marki Lublin, zgodnie z wyceną rzeczoznawcy PZM..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego z równoczesnym odbiorem przez Wykonawcę w rozliczeniu samochodu marki Lublin, zgodnie z wyceną rzeczoznawcy PZM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00-7, 34.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. zużycie energii - 2
- 3. emisja dwutlenku węgla - 2
- 4. emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym: dwóch samochodów elektrycznych oraz jednego samochodu z silnikiem benzynowym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.