Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Pruszcz Gdański: wywóz nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 transportem Wykonawcy z terenów administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański
(CPV
90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów
)
Numer ogłoszenia: 428424 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Nieruchomości Komunalnych - zakład budżetowy , ul. Grunwaldzka 71a, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6920827, faks 058 6920827.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.znk.pruszcz.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 transportem Wykonawcy z terenów administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański (CPV 90.51.10.00-2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 transportem Wykonawcy z terenów administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego pochodzących od lokatorów lokali komunalnych z budynków gminnych, a także odpadów wrzucanych do pojemników na odpady przez firmy sprzątające, a pochodzących z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych ( Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2006 r. Nr 236 poz. 2008), b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (Ustawa z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat min. 3 usług polegających na wywozie nie segregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 transportem Wykonawcy, o wartości min. 150 000 złotych każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje do wykonania zamówienia niżej wymienionym sprzętem (zał. nr 8 do SIWZ potencjał techniczny): - 4 bezpylnymi pojazdami wyposażonymi w umocowania do opróżniania pojemników 110, 120, 240, 1100 l oraz w hydrauliczną prasę lub inne urządzenie do zagęszczania odpadów, - 1 samochodem do przewozu kontenerów od 4,5 do 8 m3 (pojazd kontenerowy lub tzw. bramowiec), - 200 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 110 l, - 100 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 1100 l, - 50 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 120 l, - 25 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 240l, - 1 szczelnym kontenerem z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 8 m3, lub aby przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty te zostały wymienione w punkcie VI. specyfikacji. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zwierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (zgodnie z art. 26 ustawy). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy. Spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie V.1. oceniane będzie na podstawie treści dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) wykazu sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia - załącznik nr 8, d) kserokopii zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2006 r. Nr 236 poz. 2008),uchwała dla właściwej gminy z terenu której odbierane będą odpady - załącznik nr 3, e) kserokopii zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (Ustawa z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), f) wykazu wykonanych usług - załącznik nr 4, g) dokumentów potwierdzających, iż ww. usługi zostały wykonane należycie, h) kserokopii polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA!!! Kopie dokumentów powinny być przez Wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem. 1) formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 6 do specyfikacji), podpisany przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia, 5) kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2006 r. Nr 236 poz. 2008), uchwała dla właściwej gminy z terenu której odbierane będą odpady - załącznik nr 3, 6) kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (Ustawa z dnia 27.04.2001 r. o odpadach Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) 7) wykaz wykonanych usług - załącznik nr 4, 8) dokumenty potwierdzające, iż ww. usługi zostały wykonane należycie, 9) kserokopia polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znk.pruszcz.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Nieruchomości Komunalnych Zakład Budżetowy
83-000 Pruszcz Gdański
ul. Grunwaldzka 71A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 71A, w Sekretariacie ZNK w godz. od 8.00 do 14.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2233G Stanisławowo-Miłocin-Cedry Wielkie"
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- "Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025 roku"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2209G na odcinku Kleszczewo - Czerniewo"
- Modernizacja dachu, klatki schodowej i schodów zewnętrznych w budynkach odpowiednio przy ul. 10 lutego 1 oraz przy ul. 10 lutego 5 w Pruszczu Gdańskim
- Wymiana posadzki w pomieszczeniach Oddziałów Przedszkolnych przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Pruszczu Gdańskim działających przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- "Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów".
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.