Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Wejherowo: STAŁY NADZÓR TECHNICZNY NAD ELEKTRONICZNYM SPRZĘTEM MEDYCZNYM I APARATURĄ MEDYCZNĄ W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE
Numer ogłoszenia: 428476 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STAŁY NADZÓR TECHNICZNY NAD ELEKTRONICZNYM SPRZĘTEM MEDYCZNYM I APARATURĄ MEDYCZNĄ W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Stały Nadzór Techniczny nad elektronicznym sprzętem medycznym i aparaturą medyczną przez okres 36 miesięcy w następującym zakresie: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Stałego Nadzoru Technicznego polegającego na utrzymaniu w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej elektronicznego sprzętu medycznego i aparatury medycznej użytkowanego przez Zamawiającego, zwanego dalej w tej części SIWZ aparaturą, w zakresie czynności wymienionych w załączniku nr 2 do nn SIWZ. 2. Stały Nadzór Techniczny nad aparaturą obejmuje: - bieżącą konserwację, naprawy, wykonywanie czynności konserwacyjno-przeglądowych zalecanych przez producenta, a jeśli producent ich nie określił, to z częstotliwością minimum co 12 miesięcy w zakresie ogólnym, - orzekanie o stanie technicznym zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, - dokonywanie bieżących wpisów odnośnie wszystkich wykonywanych napraw i przeglądów okresowych w Karcie Eksploatacji Urządzenia oraz w Rejestrze Urządzeń Podlegających Kontroli, - wykonywanie testów bezpieczeństwa elektrycznego potwierdzonych odpowiednim protokołem z kontroli. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych w postaci wszelkich napraw aparatury medycznej użytkowanej przez Zamawiającego, która nie jest objęta Stałym Nadzorem Technicznym, o ile naprawy te leżą w zakresie możliwości technicznych i fachowych Wykonawcy. 4. Przedmiot zamówienia i sposób jego realizacji określa także załącznik nr 5 do SIWZ (Projekt Umowy) 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych (Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiający żąda , aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy lub inny równoważny. Wymagany dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Wypełniony formularz asortymentowo -cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany ceny każdorazowo wymagają udokumentowania przez Wykonawcę i akceptacji Zamawiającego wyrażonej w pisemnym aneksie do umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen ze względu na zmiany stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 3. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 4. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na dalszy czas określony, nie dłuższy jednak niż 4 miesiące, pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy. 5. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia umowy winny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dział Zamówień Publicznych
lokal nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.