eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa profesjonalnych preparatów kosmetycznych dla pracowni kosmetologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Łódź: Dostawa profesjonalnych preparatów kosmetycznych dla pracowni kosmetologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 42848 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, fax 042 6393952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnych preparatów kosmetycznych dla pracowni kosmetologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa profesjonalnych preparatów kosmetycznych dla pracownii kosmetologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.52.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry Oryginalny kod CPV: 24.52.13.00 - Preparaty do pielęgnacji paznokci dłoni i stóp Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.13.00 - Preparaty do pielęgnacji paznokci dłoni i stóp Oryginalny kod CPV: 24.52.12.00 - Preparaty do makijażu Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.12.00 - Preparaty do makijażu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - z ubiegania sięo zamówienie publiczne - wyklucza się wykonawców, którzy: a.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1-3, b.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych, c.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 2 prawa zamówień publicznych, 4.Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a.gdy jest ona niezgodna z ustawą, b.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności nie spełnia wszystkich wymogów -przedmiotu zamówienia, c.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e.wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f.zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, g.który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h.nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 5.Warunki dodatkowe: - Płatność: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dostarczony towar przelewem, w terminie 30 dni od momentu dostarczenia potwierdzonej faktury wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym do siedziby Zamawiającego. Za termin zapłaty uznaje się dzień w którym Zamawiający wydał swemu bankowi dyspozycje dokonania przelewu na konto Wykonawcy - wskazane przez niego na fakturze. - Zamawiający zastrzega niezmienność cen przez cały okres trwania umowy. - Nieprzekraczalny czas dostawy od momentu złożenia zamówienia - maksymalnie do 48 godzin. - Wymagany okres trwałości dostarczanych kosmetyków: 3 lata od daty produkcji. - Czas przydatności do użycia ( po dostawie) nie krótszy niż 2,5 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2. do SIWZ. 5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: 6.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Upoważnienie do podpisania oferty (w formie oryginału), o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 10.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Łodzi al. Kościuszki 4 90-419 Łódź Biuro Obsługi Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4 w Sekretariacie Z-cy Kanclerza ds. Administracyjno-Technicznych UM, p. III, pok. 28..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do makijażu kamuflującego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do makijażu kamuflującego - 1 zestaw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty kosmetyczne do pielęgnacji skór naczynkowych, trądzikowych i z przebarwieniami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty kosmetyczne do pielęgnacji skór naczynkowych, trądzikowych i z przebarwieniami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty dermo-kosmetyczne do głębokiego złuszczania naskórka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dermo-kosmetyczne do głębokiego złuszczania naskórka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty dermokosmetyczne do pielęgnacji twarzy i ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty dermokosmetyczne do pielęgnacji twarzy i ciała..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do pielęgnacji cery problematycznej z wyciagami roślinnymi i algami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do pielęgnacji cery problematycznej z wyciagami roślinnymi i algami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparaty do pielęgnacji dłoni, stóp, odbudowy i regeneracji płytki paznokciowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do pielęgnacji dłoni, stóp, odbudowy i regeneracji płytki paznokciowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparaty do pielęgnacji skóry naczynkowej, trądzikowej i innych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do pielęgnacji skóry naczynkowej, trądzikowej i innych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.52.15.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.