Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-10-31
¦wiebodzin: Zakup i dostawy materia³ów opatrunkowych
Numer og³oszenia: 428494 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski O¶rodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w ¦webodzinie , ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750600, faks 068 4750603.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.loro.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawy materia³ów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materia³ów opatrunkowych ujêtych w jednym niepodzielnym pakiecie zgodnie z za³±cznikiem nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w okresie 24 miesiêcy..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Celem oceny spe³niania w/w warunku Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wzór za³±cznik nr 4A do SIWZ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Celem oceny spe³niania w/w warunku Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wzór za³±cznik nr 4A do SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Celem oceny spe³niania w/w warunku Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wzór za³±cznik nr 4A do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Celem oceny spe³niania w/w warunku Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wzór za³±cznik nr 4A do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Celem oceny spe³niania w/w warunku Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - wzór za³±cznik nr 4A do SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Wykonawca przed³o¿y w ofercie dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. O wyrobach medycznych (Dz.U. Z 2010 r. Nr 107 poz.679), tj.: - deklaracjê zgodno¶ci CE, - formularz zg³oszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub do u¿ywania (wpis) - w przypadkach wymaganych prawem - dokumenty potwierdzaj±ce rejestracjê wyrobów medycznych w klasie IIa regu³y 7 dla kompresów gazowych i gazy w sk³adkach. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania próbek w celu weryfikacji zaoferowanego przez Wykonawcê towaru .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. O¶wiadczenie o zapoznaniu siê z SIWZ przyjêciu jej bez zastrze¿eñ. 2. Wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Je¿eli dotyczy) 3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ , je¿eli osob± podpisuj±ca nie jest osoba upowa¿niona. Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia orygina³u pe³nomocnictwa lub kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. Pe³nomocnictwo winno wskazywaæ datê jego wystawienia oraz okres, na który zosta³o udzielone. Brak tego okresu zamawiaj±cy odczyta jako pe³nomocnictwo wystawione na czas nieokre¶lony. 4. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wymagane w niniejszym postêpowaniu dokumenty wymienione w pkt 1. ppkt. 2 - 3 SIWZ musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte zamówienia okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno wynikaæ jakiego postêpowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywaæ ustanowionego Wykonawcê - pe³nomocnika oraz czy ustanowiony pe³nomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postêpowaniu czy te¿ równie¿ do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnictwa powinien byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcê - pe³nomocnika. 5. Je¿eli Wykonawca jest Spó³k± Cywiln± sk³ada ofertê tak jak podmioty ubiegaj±ce siê o zamówienie wspólnie.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ przysz³ej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonany bêdzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczno¶ci wprowadzenia takiej zmiany wynikaj±cej z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, tj. dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ceny jednostkowej brutto zaoferowanych wyrobów (zarówno in +, jak i in -) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu trwania umowy z zastosowaniem cen okre¶lonych w umowie w przypadku, gdy w pierwotnym 24 miesiêcznym terminie nie zosta³y wykorzystane oszacowane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci asortymentowe. £±czny okres trwania umowy nie mo¿e przekroczyæ 4 lat. 3. Okre¶lenie warunków dokonania wy¿ej wym. zmian do umowy: - zmiana ceny tylko w przypadku zmiany przepisów prawa, - strona wnosz±ca o zmianê inicjuje zmianê pisemnie podaj±c uzasadnienie zmiany oraz przedstawia propozycjê aneksu do umowy. 4. a nadto gdy: - nast±pi± przekszta³cenia w³asno¶ciowe, - nast±pi± zmiany techniczne lub organizacyjne, - nast±pi± zmiany adresu, - zmianie ulega numer katalogowy lub wielko¶æ opakowañ, - nastêpuje konieczno¶æ poprawienia pomy³ek, - Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie okre¶lonym w § 3 ust. 1 projektu umowy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilo¶ci i asortymencie nie zrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza siê wielko¶æ przedmiotu umowy o wielko¶æ tego zakupu, a Wykonawca zobowi±zany jest do zwrotu Zamawiaj±cemu ró¿nicy pomiêdzy cen± zakupu interwencyjnego i cen± dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loro.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekretariat LORO - 1 piêtro, Ul. Zamkowa 1 , 66-200 ¦wiebodzin.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat LORO - 1 piêtro, Ul. Zamkowa 1 , 66-200 ¦wiebodzin.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek/paczek pocztowych
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie ca³odobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu ¦wiebodziñskiego oraz prowadzenie parkingu strze¿onego dla pojazdów usuniêtych.
- Us³uga w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiaj±cego.
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddzia³ach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Us³uga w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materia³ów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzêtu i asortymentu medycznego dla OLR"Pa³ac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesiêcy
- Dostawê wyrobów medycznych dla pacjenta z pêcherzowym oddzielaniem siê naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
- Dostawa materia³ów opatrunkowych uzupe³nienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podzia³em na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materia³ów opatrunkowych i innych materia³ów do Dzia³u Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materia³ów opatrunkowych
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.