eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawanajem drukarek termicznych na potrzeby Narodowego Funduszu Zdrowia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-22

POZYCJA 42849

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: najem drukarek termicznych na potrzeby Narodowego Funduszu Zdrowia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, do kontaktów: Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktóww sprawach formalnych - Zbigniew Johne 572-62-65w sprawach przedmiotu zamówienia - Janusz Kaszuba572-61-42, ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, fax 022 5726305, e-mail: d.brymas@nfz.gov.pl, www.nfz.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: najem. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: najem drukarek termicznych na potrzeby Narodowego Funduszu Zdrowia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem drukarek termicznych do nadruku na kartach plastikowych. Szczegółową charakterystykę zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy załączony do Specyfikacji (załącznik nr 2). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa , ul. Grójecka 186. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający wymaga, by: -zamówienie zostało zrealizowane w terminie 36 miesięcy od daty podpisania umowy; dostarczenie drukarek nastąpiło w terminie nie przekraczającym 15 dni od daty podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Należne wynagrodzenie z tytułu realizacji zamówienia będzie regulowane w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury za odebrany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z wymaganiami określonymi w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej - zgodnie z wymogami określonymi w Instrukcji składania wniosków o dopuszczenie do przetargu Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy zgodnie z wymaganiami określonymi w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - zgodnie z wymaganiami określonymi w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - zgodnie z wymaganiami określonymi w Instrukcji składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do wykonania zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz - co najmniej 1 wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat /lipiec 2002 r. - lipiec 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy zbliżonej co do zakresu i ilości do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości dostaw przekraczającej 60.000,00 zł brutto, z podaniem ich ilości, dat wykonania i odbiorców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zgodnie z art. 49 ust. 4 oraz art. 52 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 9.02.2004 Nr 19, poz. 177 z późn. zm./, jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia zamawiający może wyznaczyć krótszy termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, jednakże nie krótszy niż 15 dni oraz wyznaczyć krótszy termin składania ofert, jednak nie krótszy niż 10 dni. Zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej Polska zobowiązana jest do wprowadzenia od 01 stycznia 2006 Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego. Wdawanie kart winno nastąpić już od 01 grudnia 2005r. Zgodnie z przygotowanym przez Ministerstwo Zdrowia dokumentem Informacja Rady Ministrów dotycząca kierunków rozwoju systemu informacyjnego ochrony zdrowia oraz koncepcji wdrożenia Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego i Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego przyjęto harmonogram wdrożenia EKUZ, w którym przyjęto rozstrzygnięcie przetargu do końca sierpnia 2005. W zwi. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: AZP-2611-35/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.08.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 31.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.08.2005, godzina 11:00, Narodowy Fundusz Zdrowia Warszawa, ul. Grójecka 186 II piętro pok. 2.48.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.