To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-21
Szczecin: Zakup materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 428556 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397812 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Rodzinie w Szczecinie, szczegółowo określonych w załączniku nr 1a, 1b, 1c i 1d do siwz wraz z dostarczeniem ich partiami do siedziby Zamawiającego na zasadach określonych we wzorze umowy. Maksymalne ilości materiałów biurowych zostały określone w załączniku nr 1a, 1b, 1c i 1d do siwz. Zamawiający zamówi poszczególne artykuły w ilości nie mniejszej niż 70% ilości maksymalnych wskazanych w załączniku nr 1a, 1b, 1c i 1d do siwz. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Dostawy materiałów biurowych określonych w zał. nr 1a, 1b, 1c i 1d do siwz odbywać się będą częściowo na podstawie pisemnych zamówień. Dostawa częściowa nastąpi w terminie do 8 dni kalendarzowych od dnia uruchomienia danej partii dostawy. Czas dostawy Wykonawca uzgodni telefonicznie z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu (091) 48 57 528 w godzinach urzędowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie (poniedziałek-piątek w godz. 8.00-12.00). Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o spodziewanych opóźnieniach w dostawie oraz przyczynach opóźnienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pilotażowe wdrożenia Pt. Szczecińskie Partnerstwo na Rzecz Osób Starszych w ramach Projektu pn. Tworzenie i rozwijanie standardów usług Pomocy i Integracji Społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Aktywna Integracja w Szczecinie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt pn. Nowa Szansa - wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- Papcom s.c. Z.Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26118,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25543,94
Oferta z najniższą ceną: 25543,94 / Oferta z najwyższą ceną: 32625,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa akumulatorów do podnośników kolumnowych
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania Zamawiającego (katalog usług)-Postępowanie nr SZC.WO.260.1.2025
- Usługa zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej, procesu szkolenia żołnierzy zawodowych jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz innych przedsięwzięć
- Wykonanie remontu budynku mieszkalnego, usytuowanego przy ul. Łokietka 12 oficyna w Szczecinie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w dwóch obiektach zlokalizowanych przy ul. Logistycznej 22 oraz przy ul. Księcia Bogusława X 52/12 w Szczecinie.
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nowogardzie
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powtarzane
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych na rok 2025
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.