To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-21
Warszawa: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności - PIB w: Warszawie przy ul. Szachowej 1, Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15, Wrocławiu przy ul Swojczyckiej 38.
Numer ogłoszenia: 428588 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383186 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5128100, faks 022 5128625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności - PIB w: Warszawie przy ul. Szachowej 1, Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15, Wrocławiu przy ul Swojczyckiej 38..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona mienia (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22. 08. 1997r. (Dz. U. 145 z 2005r poz. 1221 z późn. zm. o ochronie osób i mienia) w obiektach Instytutu Łączności - PIB , które nie są ujęte w wykazie Wojewody jako podlegające obowiązkowej ochronie podzielone na trzy zadania w: 1.1 Warszawie przy ul. Szachowej 1, 1.2 Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15, 1.3 Wrocławiu przy ul. Swojczyckiej 38. ZADANIE I Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w WARSZAWIE 1.1 Zakres świadczeń obejmuje wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez ; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika w godzinach od 19:00 do 7:00, Do zadań pracowników ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. wydawanie i przyjmowanie kluczy od wskazanych pomieszczeń wg. wykazu pracowników upoważnionych do pobie-rania kluczy, oraz prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem, d. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, e. nadzór i obsługę centralek p.poż. f. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej i kontroli dostępu wraz z sygnalizacją zaniku napięcia i zalania wodą w pomieszczeniu nr 171 i 197B, g. ciągły nadzór wizyjny obiektów a w szczególności wejścia do pomieszczenia nr 256, a przypadku alarmu postępowa-nie zgodnie z instrukcją, h. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, i. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i Ppoż. j. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie, identyfikatory ), k. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zdarzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi Działu Administracyjno - Gospodarczego, l. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniach wartowni i biura przepustek oraz terenu wokół tych budynków i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych, Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpisów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. nr 4 poz. 31 z 99r. z późn. zm.) ZADANIE II Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w GDAŃSKU 1.2 Zakres świadczeń obejmuje we wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika całodobowo. Do zadań pracownika ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. wydawanie i przyjmowanie kluczy od wskazanych pomieszczeń wg. Wykazu pracowników upoważnionych do pobie-rania kluczy, oraz prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem , d. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, e. nadzór i obsługa centralki p. poż.i centralki telefonicznej, f. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej i kontroli dostępu, g. ciągły nadzór wizyjny obiektów, h. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego , i. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i P. poż. j. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie, identyfikatory ), k. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zdarzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi ZZG l. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniu wartowni oraz terenu wokół tego budynku i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych, Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpisów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. nr 4 poz. 31 z 99r. z późn. zm.) ZADANIE III Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB we WROCŁAWIU 1.3 Zakres świadczeń obejmuje całodobowo we wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika całodobowo. Do zadań pracownika ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, d. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej, kontroli dostępu i sygnalizacji włamania i napadu, e. ciągły nadzór wizyjny obiektów, f. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, g. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i Ppoż. h. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie, identyfikatory ), i. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zdarzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi ZZW j. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniu wartowni oraz terenu wokół tego budynku i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpisów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. nr 4 poz. 31 z 99r. z późn. zm.) 2. Wymagania Zamawiającego; 2.1.Wykonawca musi posiadać lub współpracować z patrolem interwencyjnym z możliwością interwencji w ciągu 15 minut od chwili powiadomienia, 2.2. Wykonawca we własnym zakresie zapewni ; a. umundurowanie pracowników z widocznym identyfikatorem firmowym b. wyposażenie pracowników w środki łączności gwarantujące łączność z pracownikami Zamawiającego, patrolem interwencyjnym oraz z kierownikiem Agencji Ochrony. 2.3. Za szkody spowodowane w czasie pełnienia dyżurów w przypadku kradzieży, włamania odpowiada Wykonawca usługi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w WARSZAWIE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Memling Security Sp. z o.o., ul. Biała 7a, 80-435 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63645,12
Oferta z najniższą ceną: 63645,12 / Oferta z najwyższą ceną: 140574,24
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w GDAŃSKU.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Wielobranzowe PORAJ so. z o.o., ul. Sadowa 1, 80-745 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113474,88
Oferta z najniższą ceną: 113474,88 / Oferta z najwyższą ceną: 261806,98
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB we WROCŁAWIU.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Memling Security Sp. z o.o., ul. Biała 7A, 80-435 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125814,24
Oferta z najniższą ceną: 125814,24 / Oferta z najwyższą ceną: 198333,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona dronowa Parku Zakrzówek w Krakowie.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług ochrony fizycznej, mienia i obiektów Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1,2 oraz przy ul. Edmunda Bałuki 11 w Szczecinie
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.