To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-07
Warszawa: Zakup i dostawa osprzętu komputerowego oraz urządzenia rejestrującego
Numer ogłoszenia: 4285 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 216102 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax 022 6824108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa osprzętu komputerowego oraz urządzenia rejestrującego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ogólna charakterystyka zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa osprzętu komputerowego oraz urządzenia rejestrującego. Zamówienie zostaje podzielone na cztery części, w części I zamówienia Urządzenia peryferyjne, w części II zamówienia Monitory LCD, w części III zamówienia Osprzęt komputerowy, w części IV zamówienia Urządzenie rejestrujące, przeznaczonych na potrzeby Instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 2063. 2. Zakres przedmiotowy wg : (CPV:30217000-3-części, akcesoria i wyroby komputerowe); (CPV: 32342450-1-rejestrator głosu). Obowiązujący Wykonawcę w składanej ofercie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy/oferta wykonawcy dla poszczególnych części zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Zamówiony osprzęt komputerowy oraz urządzenie rejestrujące stanowiące przedmiot niniejszej umowy należy dostarczyć fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach producenta, musi posiadać opis zawartości oraz specyfikację dostarczonego przedmiotu umowy. 4. Dane techniczne, gwarancje i serwisowanie: zostały szczegółowo opisane w Formularzu Cenowym (zał. Nr 2 do SIWZ) w poszczególnych pozycjach pożądanego przez ZAMAWIAJĄCEGO osprzętu komputerowego oraz urządzenia rejestrującego a przedmiot zamówienia został opisany normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania WYKONAWCOM standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego sprzętu w składanej ofercie. 5. Przed upływem terminu składania ofert ZAMAWIAJĄCY może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz dostarczona zostanie wszystkim uczestnikom postępowania którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona zostanie na stronie internetowej www.jw2063.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 200715,21 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Urządzenia peryferyjne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kirk Prodimex Sp. z o.o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 83 lok. 14, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 58981.00
- Oferta z najniższą ceną: 58981.00 / oferta z najwyższą ceną: 63032.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Monitory LCD.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo FORMAT Dariusz Karbowski, ul. Bracka 2, 00-502 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 137838.21
- Oferta z najniższą ceną: 137838.21 / oferta z najwyższą ceną: 172072.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Osprzęt komputerowy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s.c. Artur Mandrak, Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3896.00
- Oferta z najniższą ceną: 3896.00 / oferta z najwyższą ceną: 5094.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
- Dostawa części, akcesoriów i urządzeń komputerowych oraz serwerowych.
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- Dostawa sprzętu komputerowego, nagłośniającego, fotograficznego oraz urządzenia wielofunkcyjnego i GPS z podziałem na części w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - otwarci na świat z Powiatu Puckiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.