eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówDostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, systemu operacyjnego, oprogramowania i sprzętu monterskiego dla Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Lubartów: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, systemu operacyjnego, oprogramowania i sprzętu monterskiego dla Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces
Numer ogłoszenia: 428602 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Księcia Pawła Karola Sanguszki , ul. Fryderyka Chopina 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 01 10, faks 0-81 855 27 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs2.lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, systemu operacyjnego, oprogramowania i sprzętu monterskiego dla Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, systemu operacyjnego, oprogramowania i sprzętu monterskiego dla Zespołu Szkół nr 2 w Lubartowie, w ramach projektu pn. Nauka - Praktyka - Sukces, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa laptopów i tabletów w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 (załącznik nr 1A do SIWZ). Część 2: Dostawa sprzętu komputerowego w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 (załącznik nr 1B do SIWZ). Część 3: Dostawa oprogramowania i sprzętu do montażu i nagrywania w ilości określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 3 (załącznik nr 1C do SIWZ). Część 4: Dostawa sprzętu komputerowego w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 4 (załącznik nr 1D do SIWZ). Część 5: Dostawa sprzętu monterskiego w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 5 (załącznik nr 1E do SIWZ). Część 6: Dostawa sprzętu multimedialnego w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 6 (załącznik nr 1F do SIWZ). Część 7: Dostawa systemu operacyjnego dla roboczych jednostek stacjonarnych w ilości i konfiguracji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 7 (załącznik nr 1G do SIWZ). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załącznikach nr 1A - 1G do SIWZ oraz zapisami wzorów umów zawartymi w załącznikach nr 6A - 6D do SIWZ. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załącznikach nr 1A - 1G do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 31.68.25.20 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.52.10.00 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków 37.31.50.00 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi 32.34.10.00 - Mikrofony 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.29.40 - Zestawy narzędziowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: 1 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2 wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 3 wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; 4 zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; 5 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 6 zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 7 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 8 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 9 konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; 10 dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. 11 Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 12. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zs2.lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 w Lubartowie ul. Chopina 6 , 21-100 Lubartów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 13:30, miejsce: Zespół Szkół nr 2 w Lubartowie ul. Chopina 6 , 21-100 Lubartów Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.