Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Niwiska: codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach (szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ).
Numer ogłoszenia: 428662 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Niwiska , Niwiska 430, 36-147 Niwiska, woj. podkarpackie, tel. 017 2279002 w. 33, faks 017 2279341.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/ug_niwiska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach (szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia )..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: codzienna do godziny 7.00 i na żądanie dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach (szczegółowy wykaz produktów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zapotrzebowanie na produkty do stołówki szkolnej w okresie od 04.01.2010 do 31.05.2010 r. Kości wieprzowe 190 kg Chleb 580 szt Przecier pomidorowy duży 1l 20 szt Kucharek 200 g 100 szt Rosołek drobiowy po 12 kostek 50 szt Śmietana duża 18% 200 szt Marchew 200 kg Pietruszka korzeń 80 kg Seler 40 kg Pietruszka suszona 50 szt Maga 1l 15 szt Sól 1 kg 40 kg Jarzyna mrożona 7 skł. 0,5 kg 120 szt Ziemniaki 1120 kg Makaron nitki 0,5 kg 48 szt Kurczak świeży ok. 1,5 kg 48 szt Sos pieczeniowy ciemny 92 szt Kasza w saszetkach (paczki) 180 szt Masło extra 175 szt Ogórki kiszone woreczki (0,5 kg) 170 szt Bułka zwykła 2300 szt Masło roślinne (500 g) 75 szt Kapusta kiszona (0,5 kg) 120 szt Jogurt mały 1720 szt Ryż w saszetkach (paczki) 125 szt Jabłka do smażenia (Reneta) 125 kg Mięso mielone wieprzowe 105 kg Sól czosnkowa 10 szt Cebula 90 kg Jajka świeże 1100 szt Kapusta świeża (średnia) 62 szt Bułka tarta 18 kg Przyprawa do mięsa mielonego 5 szt Czosnek świeży 1 kg Majonez duży 25 szt Cukier puder 3 kg Pierś z kurczaka podwójna 320 szt Ocet 1l 3 szt Chrzan w słoiczkach małych 30 szt Musztarda 1l 20 szt Ketchup 1l 20 szt Banan 688 szt Jabłka winne (surówki) 40 kg Jabłka konsumpcyjne (dodatek) 688 szt Ser biały 40 kg Herbata średnia (50 torebek) 10 szt Cytryny 5 kg Cukier 60 kg Kasza jęczmienna gruba 10 kg Barszcz w butelce biały 55 szt Barszcz w torebce biały 30 szt Mąka żytnia 5 kg Kiełbasa wiejska 25 kg Kiełbasa zwyczajna w pętelkach (ok. 15 dkg) 800 szt Kiełbasa zwyczajna 20 kg Mleko 1l 28 szt Pierogi ruskie (paczki 450g) po 25 szt. 320 szt Makaron świderki (0,5 kg) 260 szt Sos do spaghetti w słoikach (350 g) 50 szt Sos do spaghetti w torebce 35 szt Jarzyna mrożona włoszczyzna 0,5 kg 35 szt Pieczarki świeże 25 kg Zupa pieczarkowa w torebce 30 szt Olej 3l 18 szt Kiełbasa szynkowa (plasterki) 2240 szt Ser żółty w plasterkach 2240 szt Papryka mielona słodka 5 szt Makaron łazankowy 0,5 kg 100 szt Mięso łopatka 85 kg Drożdżówka (różna) 1440 szt Pączek 1440 szt Mieszanka kompotowa 50 kg Sok mały w butelce 1440 szt Udziec z kurczaka średni 860 szt Buraki ćwikłowe 100 kg Ryż 1 kg 20 kg Mąka pszenna 25 kg Pieprz mielony czarny 15 szt Mąka ziemniaczana 1 kg Smalec 25 szt Przyprawa do kurczaka 55 szt Przyprawa do gulaszu 5 szt Sok w kartonie mały 1720 szt Batonik np. Grześ mały 860 szt Naleśniki 950 szt Prosimy o towar najlepszej jakości..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy złożą ofertę wraz z załącznikami przedstawionymi w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci: 1) którzy spełniają wymagania z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) którzy dołączą aktualny odpis (lub kserokopię ) postanowienia wpisu do KRS lub zaświadczenia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/ug_niwiska.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Szkoły Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach
w sekretariacie w godzinach pracy (8.00 - 15.00) - nieodpłatnie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty sporządzone wg wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Świętej Królowej Jadwigi w Niwiskach..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI NIWISKA
więcej: przetargi NIWISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- "Dowóz dzieci do placówek oświatowych wraz z opiekunem na terenie gminy Tuszów Narodowy w terminie od 01.01.2025r., do 31.12.2026r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych imiennych"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Gajdowe zarządzanego przez Nadleśnictwo Rudziniec w roku 2025
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.