Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Piła: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile
Naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile
Utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile
Utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile
Numer ogłoszenia: 4286 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile Naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile Utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile Utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. - Remont cząstkowy nawierzchni masa bitumiczną z otaczarni gr. 4cm - Remont cząstkowy nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm. - Remont cząstkowy nawierzchni masą z recyklera. - Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. 8cm. - Naprawa przepustu O 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem - Profilowanie i utwardzanie dróg gruntowych. - Naprawa nawierzchni gruntowych, ścinka poboczy. - Naprawa nawierzchni chodnika z elementów betonowych. - Wykonanie warstwy wiążącej, ścieralnej. - Roboty rozbiórkowe. - Frezowanie nawierzchni. - Oznakowanie drogowe. Zadanie II. - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8cm lub płyt betonowych, materiał z rozbiórki. - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6 - 8cm z wywiezieniem gruzu. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. - Wykonanie przykanalika O 150 - 200. - Balustrada schodowa ocynkowana ogniowo. - Elementy betonowe (krawężniki /obrzeża). - Podbudowa z destruktu betonowego, z kruszywa łamanego, chudego betonu. - Wykonanie studzienki deszczowej z przykanalikiem. Zadanie III. - Utrzymanie studzienek deszczowych z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. - Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą modyfikowaną tworzywem sztucznym. - Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnienie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. - Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm. Zadanie IV. - Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy wpustami. - Utrzymanie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. - Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cięciu, skręcaniu śrubami itp.(dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 500 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 320 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie III Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 90 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie IV Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. lub 1.4. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1 lub 5.2. lub 5.3. lub 5.4. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - 2. Termin gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania pisemnego zlecenia na ich wykonanie - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont cząstkowy nawierzchni masa bitumiczną z otaczarni gr. 4cm - Remont cząstkowy nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm. - Remont cząstkowy nawierzchni masą z recyklera. - Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. 8cm. - Naprawa przepustu O 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem - Profilowanie i utwardzanie dróg gruntowych. - Naprawa nawierzchni gruntowych, ścinka poboczy. - Naprawa nawierzchni chodnika z elementów betonowych. - Wykonanie warstwy wiążącej, ścieralnej. - Roboty rozbiórkowe. - Frezowanie nawierzchni. - Oznakowanie drogowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. 2. Termin gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania pisemnego zlecenia na ich wykonanie - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8cm lub płyt betonowych, materiał z rozbiórki. - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6 - 8cm z wywiezieniem gruzu. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. - Wykonanie przykanalika O 150 - 200. - Balustrada schodowa ocynkowana ogniowo. - Elementy betonowe (krawężniki /obrzeża). - Podbudowa z destruktu betonowego, z kruszywa łamanego, chudego betonu. - Wykonanie studzienki deszczowej z przykanalikiem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. 2. Termin gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania pisemnego zlecenia na ich wykonanie - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Utrzymanie studzienek deszczowych z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. - Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą modyfikowaną tworzywem sztucznym. - Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnienie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. - Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy wpustami. - Utrzymanie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. - Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cięciu, skręcaniu śrubami itp.(dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2025 roku
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pobocza z kostki kamiennej przy drodze powiatowej 2295D Włodzice Wielkie-Włodzice Małe , gmina Lwówek Śląski
- Wykonanie pobocza z kostki kamiennej przy drodze powiatowej nr 2510D w miejscowości Pilchowice gmina Wleń
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 116402E w m. Zaborów Pierwszy, Zaborów Drugi, Łazisko, gmina Tomaszów Mazowiecki
- Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.