eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneZaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy oraz zaciągnięcie kredytu długoterminowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Czarne: Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy oraz zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 428834 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382080 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 83 32 078, faks 59 83 32 353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy oraz zaciągnięcie kredytu długoterminowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dwa kredyty, w tym: Część 1: 1) zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy w wysokości 960.627 zł, zgodnie z Uchwałą Nr 0007.81.2011 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 07 listopada 2011 roku. 2) Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu tj: od 14 grudnia 2011 r do 31 grudnia 2012 roku. 3) Wykonawca postawi środki finansowe do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100. 4) Okres karencji przy spłacie kapitału - do 31 grudnia 2011 r. 5) Koszty obsługi : a) oprocentowanie będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę i inne opłaty zaproponowane przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty tj. od 960.627 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty. 6) Możliwość wcześniejszej spłaty przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 7) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w dniu ostatniego każdego miesiąca. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia i płatne miesięcznie. Dla potrzeb niniejszej oferty przyjmuje się, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 8) Spłata kapitału następować będzie ze środków stanowiących koszty kwalifikowalne projektu, zgodnie z Aneksami do Umowy Nr UDA-RPPM.08.02.00-00-025/08-00 z dnia 23 grudnia 2009 r. o dofinansowanie Projektu: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działania 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 10) Marża zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, b) zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed uruchomieniem transzy, c) ewentualne uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu. Część 2: 1) zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2011 r. w wysokości 1 300 000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych, zgodnie z Uchwałą Nr 0007.82.2011 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 07 listopada 2011 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 2) Pozyskane środki z kredytu przeznacza się na finansowanie zadań inwestycyjnych przyjętych w uchwale budżetowej na 2011 z późniejszymi zmianami. 3) Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 15 marca 2017 roku. 4) Pobieranie kredytu w I transzy - do 15 grudnia 2011 r. w kwocie 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100), Wykonawca postawi środki finansowe do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100. 5) Okres karencji przy spłacie kredytu - do 31 grudnia 2011 r. 6) Koszty obsługi kredytu: a) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę i inne opłaty zaproponowane przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 1 300 000,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty które są związane z uruchomieniem kredytu. 7) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 8) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w dniu ostatniego każdego miesiąca. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia i płatne miesięcznie. 9) Dla potrzeb niniejszej oferty przyjmuje się, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 10) Spłata kapitału następować będzie w ratach miesięcznych w dniu 15- tego każdego miesiąca: a) w roku 2012 - 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 16.666,00 zł, 1 rata x 16.674,00 zł, b) w roku 2013 - 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 33.333,00 zł, 1 rata x 33.337,00 zł, c) w roku 2014 - 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 16.666,00 zł, 1 rata x 16.674,00 zł, d) w roku 2015 - 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 16.666,00 zł, 1 rata x 16.667,00 zł, e) w roku 2016 - 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 20.833,00 zł, 1 rata x 20.837,00 zł, f) w roku 2017 - 50.000,00 zł (słownie :pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ), tj. 2 raty x 16.666,00 , 1 rata x 16.668,00 zł. 11) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 12) Marża zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a)wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, b)zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed uruchomieniem transzy kredytu, c) ewentualne uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy w wysokości 960.627 zł

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SGB-Bank S.A., ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86456,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74556,76

  • Oferta z najniższą ceną: 74556,76 / Oferta z najwyższą ceną: 74556,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2011 r. w wysokości 1 300 000,00 zł.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SGB-Bank S.A., ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237553,71

  • Oferta z najniższą ceną: 237553,71 / Oferta z najwyższą ceną: 237553,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.