To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Czarne: Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy oraz zaciągnięcie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 428834 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382080 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 83 32 078, faks 59 83 32 353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy oraz zaciągnięcie kredytu długoterminowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dwa kredyty, w tym: Część 1: 1) zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy w wysokości 960.627 zł, zgodnie z Uchwałą Nr 0007.81.2011 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 07 listopada 2011 roku. 2) Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu tj: od 14 grudnia 2011 r do 31 grudnia 2012 roku. 3) Wykonawca postawi środki finansowe do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100. 4) Okres karencji przy spłacie kapitału - do 31 grudnia 2011 r. 5) Koszty obsługi : a) oprocentowanie będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę i inne opłaty zaproponowane przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty tj. od 960.627 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty. 6) Możliwość wcześniejszej spłaty przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 7) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w dniu ostatniego każdego miesiąca. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia i płatne miesięcznie. Dla potrzeb niniejszej oferty przyjmuje się, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 8) Spłata kapitału następować będzie ze środków stanowiących koszty kwalifikowalne projektu, zgodnie z Aneksami do Umowy Nr UDA-RPPM.08.02.00-00-025/08-00 z dnia 23 grudnia 2009 r. o dofinansowanie Projektu: Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działania 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 10) Marża zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, b) zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed uruchomieniem transzy, c) ewentualne uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu. Część 2: 1) zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2011 r. w wysokości 1 300 000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych, zgodnie z Uchwałą Nr 0007.82.2011 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 07 listopada 2011 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 2) Pozyskane środki z kredytu przeznacza się na finansowanie zadań inwestycyjnych przyjętych w uchwale budżetowej na 2011 z późniejszymi zmianami. 3) Okres kredytowania: od uruchomienia kredytu do 15 marca 2017 roku. 4) Pobieranie kredytu w I transzy - do 15 grudnia 2011 r. w kwocie 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100), Wykonawca postawi środki finansowe do dyspozycji Zamawiającego poprzez ich przelanie na rachunek bankowy budżetu gminy: BS Człuchów o/Czarne 77 9326 0006 0040 0116 2000 0100. 5) Okres karencji przy spłacie kredytu - do 31 grudnia 2011 r. 6) Koszty obsługi kredytu: a) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę i inne opłaty zaproponowane przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, b) prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 1 300 000,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty które są związane z uruchomieniem kredytu. 7) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 8) Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w dniu ostatniego każdego miesiąca. Odsetki od kredytu naliczane będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia i płatne miesięcznie. 9) Dla potrzeb niniejszej oferty przyjmuje się, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 10) Spłata kapitału następować będzie w ratach miesięcznych w dniu 15- tego każdego miesiąca: a) w roku 2012 - 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 16.666,00 zł, 1 rata x 16.674,00 zł, b) w roku 2013 - 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 33.333,00 zł, 1 rata x 33.337,00 zł, c) w roku 2014 - 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 16.666,00 zł, 1 rata x 16.674,00 zł, d) w roku 2015 - 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 16.666,00 zł, 1 rata x 16.667,00 zł, e) w roku 2016 - 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), tj. 11 rat x 20.833,00 zł, 1 rata x 20.837,00 zł, f) w roku 2017 - 50.000,00 zł (słownie :pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ), tj. 2 raty x 16.666,00 , 1 rata x 16.668,00 zł. 11) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 12) Marża zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo: a)wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, b)zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed uruchomieniem transzy kredytu, c) ewentualne uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zaciągnięcie kredytu na wyprzedzające finansowanie zadania pn. Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Wyczechy w wysokości 960.627 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SGB-Bank S.A., ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86456,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74556,76
Oferta z najniższą ceną: 74556,76 / Oferta z najwyższą ceną: 74556,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2011 r. w wysokości 1 300 000,00 zł.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SGB-Bank S.A., ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237553,71
Oferta z najniższą ceną: 237553,71 / Oferta z najwyższą ceną: 237553,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew"
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Pałecznica w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.