To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-16
Wrocław: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego we Wrocławiu oraz wybranych Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 428884 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398794 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego we Wrocławiu oraz wybranych Biur Powiatowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wg poniższych parametrów technicznych: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego i wybranych Biur Powiatowych na terenie woj. Dolnośląskiego. Urządzenia mają być objęte 3-letnia gwarancją na wszystkie elementy urządzenia z wykluczeniem tych, które podlegają wymianie wynikającej z zużycia tych elementów zgodnie z wytycznymi producenta oferowanych urządzeń lub uszkodzeń wynikających bezpośrednio z winy użytkownika (uszkodzenia mechaniczne elementów urządzenia). Zapotrzebowanie ilościowe urządzeń: 1. Typ 1: Urządzenia wielofunkcyjne kolorowe - 2 sztuki 2. Typ 2: Urządzenia wielofunkcyjne mono - 5 sztuk 3. Typ 3: Urządzenia wielofunkcyjne mono z modułem faksu Super 3G - 2 sztuki Parametry techniczne urządzeń będących przedmiotem postępowania. Specyfikacja moduł kopiarki Parametr wymagany Kopiowanie w kolorze (dotyczy jedynie typu 1) Wymagany Kopiowanie w skali szarości Wymagany Kopiowanie wielokrotne Nie mniej niż 1-999 Rodzaj systemu kopiowania Laserowy elektrostatyczny Prędkość druku/kopiowania format A4 (mono/kolor) jednostronnie Nie mniej niż 25 stron na minutę Prędkość druku/kopiowania format A3(mono/kolor) jednostronnie Nie mniej niż 15 stron na minutę Prędkość druku/kopiowania format A4 (mono/kolor) duplex Nie mniej niż 25 stron na minutę Prędkość druku/kopiowania format A3(mono/kolor) duplex Nie mniej niż 15 stron na minutę Czas oczekiwania na pierwszą stronę druku/kopiowania skala szarości Nie więcej niż 6 sekund Czas oczekiwania na pierwszą stronę druku/kopiowania kolor (dotyczy jedynie typu 1) Nie więcej niż 10 sekund Czas nagrzewania urządzenia Nie więcej niż 45 sekund Format oryginałów Nie mniej niż A5 - A3 Rozdzielczość kopiowania Nie mniej niż 600 x 600 dpi Skalowanie Nie mniej niż 25 - 400 % (z krokiem maksimum co 1%) oraz zdefiniowane skalowanie Funkcje kopiowania Wymagane: - Wydruk testowy - Znaki Wodne Dupleks Wymagany automatyczny format nie mniej niż A5-A3 Specyfikacja moduł drukarki Parametr wymagany Druk Kolorowy (dotyczy jedynie typu 1) Wymagany Druk w skali szarości Wymagany Druk z sieci Wymagany Rozdzielczość druku Nie mniej niż 600 x 600 dpi Język opisu strony Wymagany: PCL 6 i PostScript 3 Wpierane systemy operacyjne Wymagany: - Windows Server 2008 (32/64) - Windows 7 (32/64) Karta sieciowa Wymagany Ethernet 1000BaseT Pamięć RAM urządzenia Nie mniej niż 2 GB Dysk urządzenia HDD Nie mniej niż 200 GB Obsługiwane protokoły Wymagany: IPv4/IPv6, TCP/IP Maksymalne bciążenie miesięczne Nie mniej niż 25 000 wydruków na miesiąc dla 5 % pokrycia format A4 Dupleks Wymagany automatyczny format nie mniej niż A5-A3 Specyfikacja obsługi papieru Parametr wymagany Liczba podajników z papierem Nie mniej niż 2 kasety oraz podajnik ręczny format A5-A3 Pojemność pojemnika Nie mniej niż 500 arkuszy (80g/m2) Pojemność Podajnika ręcznego Nie mniej niż 150 arkuszy (80g/m2) Pojemność podajnika oryginałów (ADF) Nie mniej niż 100 arkuszy (80g/m2) format A5-A3 Pojemność odbiornika Nie mniej niż 250 arkuszy (80g/m2) Obsługiwana gramatura papieru Nie mniej niż 64-210 g/m2 Specyfikacja moduł skanera Parametr wymagany Skanowanie w kolorze i skali szarości Wymagane Prędkość skanera Nie mniej niż 50 stron na minutę w kolorze i skali szarości Rozdzielczość skanera Nie mniej niż 600 x 600 dpi Formaty skanowane Nie mniej niż A5-A3 Dupleks Wymagany automatyczny format nie mniej niż A5-A3 Tryb skanowania Wymagany: - Skan do Email (z uwierzytelnianiem dla protokołu SMTP), - Skanowanie na adres e-mail użytkownika uwierzytelnionego na urządzeniu (bez potrzeby ręcznego wprowadzania) - Ograniczenie wysyłania skanowanych tylko do domeny zamawiającego Format plików PDF, JPG, OCR do dokumentu edytowalnego w pakiecie MS Office (dostępny z panelu urządzenia bez limitu użytkowników - wymagane rozpoznawanie polskich znaków) Specyfikacja interfejsu urządzenia Parametr wymagany Obsługa urządzenia Wielofunkcyjny ekran dotykowy urządzenia, Przeglądarka WWW, Oprogramowanie dedykowane do zarządzania Ekran urządzenia Wymagany: dotykowy, wielofunkcyjny, kolorowy Język interfejsu Wymagany: Polski Funkcje Ekranu Wymagany: Możliwość definiowania indywidualnych widoków dla użytkowników Klawiatura numeryczna Wymagana Klawisze funkcyjne Wymagane (typu start, reset, stop, itp.) Specyfikacja pozostałych parametrów Parametr wymagany Zasilanie Wymagane 220-240 V Waga Nie więcej niż 100 Kg Wymiary (szer. x gł. x wys.) bez podstawy Nie więcej niż (1mx1mx1m) Posadowienie Podstawa na kołach z schowkiem na papier Uchwyty Wymagane 4 sztuki do przenoszenia urządzenia Specyfikacja zabezpieczeń Parametr wymagany Dostęp do urządzenia Autoryzacja Kartami zbliżeniowymi oraz Microsoft Active Directory (AD) Rodzaj Autoryzacji Karty zbliżeniowe MIFARE Konta użytkowników Wymagana obsługa Microsoft Active Directory (AD) Liczba obsługiwanych kont Nie mniej niż 500 Definiowanie funkcji dostępnych dla użytkownika Wymagane Bezpieczeństwo: Wymagane: - Wydruk poufny - Autoryzacja użytkownika - Zapis autoryzacji - Wydruk poufny - Nadpisywanie dysku twardego - Szyfrowanie dysku twardego - Automatyczne czyszczenie danych i pamięci - Odbiór poufny faksów (tylko maszyny gdzie są faksy) - Szyfrowanie danych drukujących użytkowników - Obsługa protokołów komunikacyjnych SSL2, SSL3, IPSec Dodatkowe Funkcjonalności Parametr wymagany Centralne zarządzanie konfiguracją urządzeniami i ich monitorowania - Automatyczne wykrywanie urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek w sieci zamawiającego (możliwość definiowania zakresu skanowanych adresów IP). - Zarządzanie dostarczonymi urządzeniami w ramach tego zamówienia(konfiguracja parametrów i ustawień urządzenia) - Automatyczne rejestrowanie i informowanie o statusie urządzeń w ramach tego zamówienia. - Importowanie i eksportowanie danych autoryzacyjnych pomiędzy różnymi urządzeniami - Zarządzania przez klienta opartego ma przeglądarce WWW. - Automatycznie generowanie powiadomienia (alerty i ostrzeżenia) w systemie oferenta w przypadku awarii urządzenia lub spadku poziomu toneru poniżej zadanej wartości progowej w urządzeniu lub osiągnięcia elementów eksploatacyjnych żywotności określonej przez producenta. - Powiadamianie administratora zamawiającego (poprzez e-mail) o awarii urządzenia Centralne zarządzanie kontami użytkowników - Współpraca z Microsoft Active Directory (AD) - Identyfikacja właściciela zadania na podstawie loginu sieciowego z AD - Rejestrowanie użytkowników i przydzielanie im indywidualnych uprawnień - Definiowanie uprawnień do kopiowania lub drukowania dla użytkownika lub grupy Centralne monitorowanie i kontroli kosztów produkcji dokumentów - Zliczanie wydruków (rozróżnianie monochromatycznych i kolorowych) - Zliczanie kopiowania(rozróżnianie monochromatycznych i kolorowych) - Zliczanie wydruków w sieciach rozległych (rozróżnianie monochromatycznych i kolorowych) - Obliczanie Kosztów - Grupowanie urządzeń według zadanej struktury (podział na jednostki organizacyjne, biura) - Automatyczne raportowanie według harmonogramu: stanu liczników, liczby wyprodukowanych w danym okresie dokumentów, awarii, zużycia materiałów eksploatacyjnych i ich wydajności, ilości zużytej energii w danym okresie czasu np. w przeliczeniu na wydrukowaną ilość stron dla zadanej struktury i warunków - Eksport raportu do PDF, XLS, CSV, XML - Zamawianie bezpośrednio w systemie oferenta tonerów do urządzeń Funkcje systemu - Zapewnienie wydruku podążającego, pozwalającego na podjęcie wydruku użytkownika na dowolnym urządzeniu w obrębie urządzeń kompatybilnych z charakterystyką danego wydruku (język opisu strony, format mono/kolor), do których dostęp jest autoryzowany. - Zapewnienie możliwości zarządzania przez użytkowników systemu drukowania i kopiowania własnym kontem prac poprzez panel urządzenia wielofunkcyjnego. - Po uprzedniej autoryzacji przy urządzeniu na panelu urządzenia wyświetlone będą wszystkie prace użytkownika skierowane do wydruku. - Zapewnienie możliwości dokończenia pracy na dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym w przypadku awarii urządzenia, na którym pierwotnie był generowany wydruk. System powinien umożliwiać wskazanie przez użytkownika od której strony praca drukowana ma zostać dokończona. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru całek pracy (bez wskazania przez użytkownika os której strony praca drukowana ma zostać dończona)na innym urządzeniu wielofunkcyjnym objętym systemem w przypadku awarii urządzenia na którym pierwotnie był generowany wydruk. Zautomatyzowane przesyłanie informacji do serwisu o stanie urządzeń - Stany Liczników, zacięcia, bledy, stan materiałów eksploatacyjnych (musi być kontrola wysyłanych informacji). - Dostęp dla zamawiającego do systemu przez klienta opartego ma przeglądarce WWW. - Podgląd danych o stanie urządzeń formie interaktywnej mapy z naniesionymi na nią urządzeniami Zgodność z systemami operacyjnymi Wymagany: Windows Server 2008 (32/64) oraz Windows 7 (32/64) Wymagane: Dostarczenie potwierdzenia od Microsoft lub wydruk ze strony http://www.microsoftplatformready.com lub http://www.microsoft.com/windows/compatibility Zarządzanie oprogramowaniem, sterownikiem Zdalne zarządzanie agenta, w każdej dostępnej wersji musi umożliwiać czynność odinstalowania sterownika urządzenia drukującego oraz zmianę opisu i komentarza sterownika urządzenia Serwis Parametr wymagany - 1h na potwierdzenie otrzymania zgłoszenia (email na wskazane adresy klienta) ewentualnie ustalenie czasu wizyty. - 8h na przyjazd serwisu do roboczych do każdej z wskazanych lokalizacji. - Wykonawca powinien dysponować co najmniej 3 pracownikami serwisu w siedzibie/oddziale obsługującym teren Woj. Dolnośląskiego, posiadającymi uprawnienia do obsługi oferowanych przez oferenta modeli urządzeń, wydane przez producenta tych urządzeń - Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 pracownikami posiadającymi certyfikat wydany przez producenta oprogramowania potwierdzający odbycie szkoleń z instalacji i administracji oferowanego rozwiązania Do wykonawcy należeć będzie również przeszkolenie min. dwóch pracowników z zakresu obsługi urządzeń i drobnych napraw, tj. zakleszczenie papieru. Każde urządzenie musi być wyposażone w toner, tak by było gotowe do pracy. Zamawiający informuje, iż wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę będzie zajmował się również serwisem i konserwacją urządzeń, co najmniej tak długo jak okres obowiązywania gwarancji (3 lata). Zamawiający będzie zawierał odrębne umowy na serwis i konserwację zakupionych urządzeń. Umowy zawierane będą na okres kolejnych 12 miesięcy przez czas obowiązywania gwarancji, tj. 3 lat. Przez serwis i konserwację urządzeń Zamawiający rozumie serwis gwarancyjny, eksploatacyjny i wymianę tonerów. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania materiałów eksploatacyjnych i tonerów markowanych znakiem producenta sprzętu. Przegląd urządzeń w okresie udzielonej gwarancji odbywać się będzie w takim zakresie, jaki zaleca producent oferowanych urządzeń Cena przedstawiona w ofercie za dostawę kopiarek zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (transport, ubezpieczenie, wyładowanie i wstawienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego). Dostawa sprzętu do Oddziału Regionalnego i 26 Biur Powiatowych. Adresy BP zostaną wskazane wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Do zadań wykonawcy, który będzie świadczył usługę serwisu w ramach gwarancji urządzeń należeć będzie: 1. Przeglądy konserwacyjne urządzeń wg wskazań producenta. 2. Wymiana elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji urządzeń wg wskazań producenta sprzętu lub komunikatów z urządzeń, 3. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania materiałów eksploatacyjnych i tonerów markowanych znakiem producenta sprzętu. 4. Usuwanie awarii urządzeń (wszystkich awarii nie zaistniałych z winy użytkownika, np. awaria płyty głównej lub innego elementu elektronicznego). 5. Aktualizacja oprogramowania kopiarek do aktualnych wersji (minimum raz w roku). 6. Dostarczanie tonerów dla ww. kopiarek. 7. Udzielanie wsparcia technicznego dla użytkowników przy obsłudze urządzeń (help desk). 8. Zmiany konfiguracji urządzeń w trybie serwisowym na żądanie Zamawiającego. 9. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii urządzeń na miejscu dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy o parametrach nie niższych niż sprzęt użytkowany przez Zamawiającego. 10. Diagnozowanie i wycena uszkodzeń innych niż określone w pkt. 3 (uszkodzenia z winy użytkownika). 11. Wykonywanie comiesięcznego zestawienia wykonanych przez poszczególne urządzenia kopii w poszczególnych lokalizacjach w sposób niewymagający angażowania personelu Zamawiającego. 12. Rozliczenie kopii będzie stanowić załącznik do faktury wystawianej przez Wykonawcę co miesiąc za obsługę serwisową w ramach udzielonej gwarancji.. 13. Oznaczenie, w widoczny i czytelny sposób, urządzeń Zamawiającego w formie naklejki z informacjami dot. sposobu zgłaszania awarii, usterek i/lub zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne. Sposób zgłaszania awarii, usterek i/lub zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne rozumiany jest jako: telefon i/lub faks i/lub e-mail. 14. Po każdorazowej usłudze serwisowej Wykonawca wystawi Zamawiającemu protokół wykonania usługi. 15. Zamawiający wymaga zastosowania przez Wykonawcę oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych markowanych znakiem firmowym producenta sprzętu. 16. Na każde życzenie przewóz urządzenia do jednej z niżej wymienionych lokalizacji. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował minimum 2 pracownikami, którzy posiadają certyfikaty do wykonywania serwisu i konserwacji urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się dokumentem będącym potwierdzeniem, iż jest autoryzowanym serwisem dla oferowanych urządzeń. Dostawa urządzeń do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego we Wrocławiu. Po podjęciu decyzji o miejscu docelowym pracy urządzeń Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego przeniesie wybrane urządzenie do jednej z niżej wymienionych lokalizacji. Poniżej wykaz możliwych lokalizacji dostawy urządzeń. Lp. Biuro Powiatowe Adres 1 Bolesławiec 59-700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38 2 Dzierżoniów 58-200 Dzierżoniów, Batalionów Chłopskich 19 3 Głogów 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 40 4 Góra 56 - 200 Góra, ul. Armii Polskiej 8 5 Jawor 59-400 Jawor, ul. Starojaworska 91 6 Jelenia Góra 58 - 500 Jelenia Góra, ul. Marcinka 33 a 7 Kamienna Góra 58 - 400 Kamienna Góra, ul. H. Sienkiewicza 6 a 8 Kłodzko 57-300 Kłodzko, ul. Harcerzy 6 9 Legnica 59-220 Legnica, ul. Bydgoska 18 10 Lubań 59-800 Lubań, ul. Karola Miarki 1 11 Lubin 59-300 Lubin ul. Komisji Edukacji Narodowej 6 12 Lwówek z/s w Uboczu 59-620 Gryfów Śl., Ubocze 300 13 Milicz z/s w Sławoszowicach 56-300 Sławoszowice, ul. Kolejowa 28, bud. B 14 Oleśnica z/s w Sycowie 56-500 Syców, ul. Ogrodowa 10 15 Oława 55-200 Oława ul. Nowodojazdowa 9 16 Polkowice 59-100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2 17 Strzelin 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10 18 Środa Śląska 55- 300 Środa Śląska, ul. Wawrzyńca Korwina 2 19 Świdnica 58-100 Świdnica, ul. Saperów 25 b 20 Trzebnica 55-100 Trzebnica, ul. Milicka 23 21 Wałbrzych 58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 21 22 Wołów 56-100 Wołów ul. Zaułek Zielony 20 23 Wrocław 50 - 452 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 72 24 Ząbkowice Śl. 57-200 Ząbkowice Śl., ul. Staszica 18 25 Zgorzelec 59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów II Armii WP 8 26 Złotoryja z/s w Pielgrzymce 59-524, Pielgrzymka 109a/1 Kwota dotycząca serwisu urządzeń podana w formularzu ofertowym będzie obowiązywać strony w okresie gwarancji urządzeń będących przedmiotem postępowania. Opis przedmiotu zamówienia stanowić będzie załącznik do umowy, która zostanie podpisana z wykonawcą. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. o.o., 02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125337,00
Oferta z najniższą ceną: 125337,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125337,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.