eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczOrganizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty z profilaktyki i przeciwdziałania przemocy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Wałcz: Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty z profilaktyki i przeciwdziałania przemocy.
Numer ogłoszenia: 428938 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366404 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz, ul. Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2580065, faks 0-67 2580065.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Warsztaty z profilaktyki i przeciwdziałania przemocy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Warsztaty z profilaktyki i przeciwdziałania przemocy - 20 osób -specjalista ds. uzależnień - 3 spotkania grupowe x 4h oraz 1 dyżur na indywidualne potrzeby uczestników 4h -specjalista ds. przemocy w rodzinie - 3 spotkania grupowe x 4h oraz 1 dyżur na indywidualne potrzeby uczestników 4h -radca prawny - 3 spotkania grupowe x 4h oraz 1 dyżur na indywidualne potrzeby uczestników 5h Cel: doradztwo mające na celu informowanie uczestników o ich prawach i uprawnieniach w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym, zasady funkcjonowania niebieskiej karty, wyjaśnienie i przedstawienie przyczyn uzależnień oraz współuzależnień, rozpoznanie problemów własnej rodziny, tworzenia procesu zmian w kierunku wolności i niezależności, poznanie podstawowych mechanizmów powstawania przemocy, jak reagować na cudzą agresję, uczenie się sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach, uczenie się kontroli złości, emocji, dostarczenie informacji o działaniach służb odpowiedzialnych za przeciwdziałanie przemocy w rodzinie oraz o placówkach, w których można uzyskać pomoc. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: -Zajęcia powinny odbywać się od czwartku do soboty, w godzinach od 16.00 do 20.00 oraz w soboty w godzinach od 09.00 do 15.00 w salach warsztatowych wskazanych przez Wykonawcę [znajdującymi się na terenie miasta Wałcz]. -Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sale warsztatowe, sprzęt multimedialny na zajęcia - w razie potrzeby. -Godzina szkoleniowa/konsultacyjna równa jest jednostce lekcyjnej [tj. 45 min]. Przerwy nie są wliczane do wymiaru godzin określonych w ramach poszczególnych Zadań. -Serwis kawowy w trakcie zajęć grupowych [tj. kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy] w trakcie Zadań zapewnia Wykonawca. -Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009 (wytyczne dostępne są na stronie www.wup.pl). -Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi dyplom ukończenia warsztatów. -Zamawiający wymaga, żeby działania miały charakter zamknięty i będą w nich uczestniczyli tylko i wyłącznie Uczestnicy projektu kierowani przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości organizacji zadań otwartych, ogólnodostępnych. -Wymagane jest, żeby Wykonawca po zakończeniu realizacji warsztatów przedstawił raport ewaluacyjny . Raport Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż wraz z fakturą/rachunkiem za zrealizowane Zadanie. -Odbiór wykonania poszczególnych Zadań zostanie przeprowadzony na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie następujących dokumentów: - oryginały list obecności za każdy dzień zajęć, oryginały potwierdzenia odbioru: materiałów szkoleniowych, serwisu kawowego, kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dyplomów za udział w zajęciach, raporty ewaluacyjne, dokumentacja fotograficzna - minimum 40 zdjęć na płycie CD-R . -Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak program warsztatów, szczegółowy harmonogram) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. -Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi uczestników oraz salę dla dzieci, podczas zajęć grupowych uczestników. Dzieci w wieku: 2 - 13, ilość dzieci:maksymalnie 20..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Druga szansa Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC Computers Małgorzata Patalas, Os. Moje Marzenie 8/11, 78-600 Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15013,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.