eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiPrace remontowo - modernizacyjne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach w celu utworzenia Centrum Aktywizacji Zawodowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Oborniki: Prace remontowo - modernizacyjne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach w celu utworzenia Centrum Aktywizacji Zawodowej
Numer ogłoszenia: 428984 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390086 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach, ul. Sądowa 5, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 653 66 36, faks 0-61 653 66 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo - modernizacyjne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach w celu utworzenia Centrum Aktywizacji Zawodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania prac remontowo - modernizacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach w celu utworzenia Centrum Aktywizacji Zawodowej, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ oraz ze schematem Centrum Aktywizacji Zawodowej stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2)Prace remontowo-modernizacyjne: a)montaż sufitów podwieszanych i oświetlenia w CAZ-ie, b)likwidacja ścianki działowej korytarz - stanowisko ds. informacji i obsługi pracodawców, c)wykonanie remontu korytarza (sali oczekiwań) i stanowiska ds. informacji i obsługi pracodawców stanowiącego główne wejście do CAZ-u, d)oddzielenie poczekalni dla klubu pracy od pomieszczenia socjalnego - montaż ścianki działowej oraz drzwi (1 szt.), e)położenie wykładziny PCV w całym CAZ-ie, f)wykonanie malowania wszystkich pomieszczeń, g)wymiana drzwi (6 szt.), h)wymiana sieci elektrycznej oraz tablicy rozdzielczej. 3.Zakres prac remontowych polegających na: a)obniżenie stropu poprzez montaż sufitu podwieszanego kasetonowego z wypełnieniem płytami z wełny mineralnej, b)demontaż starych i montaż nowych wykładzin obiektowych PCV zgrzewalnych oraz ułożenie warstwy wyrównawczej z płyty pilśniowej twardej, c)wykucie z mury drzwi, poszerzenie otworów wraz z wymianą nadproży, osadzenie nowych drzwi z płyty wiórowej otworowej wraz z ościeżnicami regulowanymi, d)przygotowanie podłoża pod malowanie i malowanie farbą latexową półmatową, wykończenia lamperii tynkiem żywicznym, mozaikowym do wysokości 1,5 m na korytarzu - kolor do uzgodnienia e)demontaż starych opraw oświetleniowych, przygotowanie instalacji, montaż opraw świetlówkowych typu rastr 4x18, wymiana tablicy rozdzielczej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 41754.23 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXIM - BUD - Bis, Trzebaw , ul. Nowa 5/10, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 41754.23
  • Oferta z najniższą ceną: 41754.23 oferta z najwyższą ceną: 72393.12
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.