To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-07
Nidzica: Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz zmian tych decyzji
Numer ogłoszenia: 42903 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9610 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz zmian tych decyzji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie jak niżej: 1.1. sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą tekstową i graficzną, o której mowa w art. 4 ust. 2 pkt 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); 1.2. sporządzanie projektów zmian w/w decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą, o której mowa w ust. 1.1., jeżeli jest ona wymagana; 1.3. sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, o których mowa w art. 4 ust. 2 pkt. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm ) wraz z analizą wymienioną w art. 53 ust. 3 tejże ustawy; 1.4. sporządzanie projektów zmian w/w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą, o której mowa w ust. 1.3., jeżeli jest ona wymagana. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia określony w ust.1 zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie tj. : - ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589), - wymogami zawartymi w obowiązujących ustawach tj.: o ochronie przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o gospodarce nieruchomościami, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska wraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw. 3. Wykonawca zobowiązany jest do składania projektów decyzji w formie tekstowej, graficznej i drogą elektroniczną celem umożliwienia Zamawiającemu ich powielenia odpowiednio do liczby stron w postępowaniu oraz wpisaniu warunków wynikających z uzgodnień. Miejscem odbioru jest siedziba Zamawiającego. 4. Kompletne wnioski o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i inwestycji celu publicznego będą przekazywane Wykonawcy raz w tygodniu. 5. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego ponownego przygotowania danej decyzji, jeżeli konieczność taka zajdzie w wyniku uchylenia jej w instancji odwoławczej, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR OSTOJA-LNISKI PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR OSTOJA-LNISKI PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE
- Piotr Ostoja-Lniski Projektowanie Architektoniczne, ul.Dworcowa 20/81, 10-437 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86315,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56250,00
Oferta z najniższą ceną: 56250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56250,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Susz
- Wykonanie planu ogólnego oraz analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Ząbki
- "Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Rzezawa"
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Urzędów
- Sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Łagów wraz z niezbędnymi opracowaniami
- " Opracowanie planu ogólnego gminy Santok"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.