To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Warszawa: Dostawa sprzętu chłodniczego dla Domów Studenta i Obiektów świadczących usługi hotelowe Uniwersytetu Warszawskiego (DS-2, DS-4, DS-5, DS-6, Hera, Sokrates)
Numer ogłoszenia: 429054 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205735 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu chłodniczego dla Domów Studenta i Obiektów świadczących usługi hotelowe Uniwersytetu Warszawskiego (DS-2, DS-4, DS-5, DS-6, Hera, Sokrates).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu chłodniczego dla Domów Studenta i Obiektów świadczących usługi hotelowe Uniwersytetu Warszawskiego (DS-2, DS-4, DS-5, DS-6, Hera, Sokrates). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Wykaz sprzętu. 3.Sprzęt chłodniczy należy dostarczyć pod adresy wskazane w ust. 6 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy z Kierownikiem danego obiektu. 4.Sprzęt należy wnieść i rozpakować w miejscu wskazanym przez Kierownika danego obiektu. 5.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabrania starego zużytego sprzętu i opakowań, w których został przywieziony sprzęt chłodniczy. 6.Adresy obiektów objętych dostawami: 1) Dom Studenta Nr 2 Kierownik: Olga Skonecka ul. Żwirki i Wigury 95/97, Warszawa tel. 22-55-48-481 lub 22-55-48-000. 2) Dom Studenta Nr 4 Kierownik: Agnieszka Matyjasiak ul. Zamenhofa 10 a, Warszawa tel. 22-55-49-200, 22-55-49-202. 3) Dom Studenta Nr 5 Kierownik: Beata Piątkowska ul. Smyczkowa 5/7, Warszawa tel. . 22-55-33-000, 22-55-33-020. 4) Dom Studenta nr 6 Kierownik: Monika Rot ul. Radomska 11, Warszawa tel. 22-55-49-400, 22-55-49-402. 5) SOKRATES Kierownik: Ewa Kiełtyka ul. Smyczkowa 9, Warszawa tel. 22-55-33-500. 6) HERA Kierownik: Sylwia Kulińska ul. Belwederska 26/30, Warszawa tel. 22-55-31-000, 22-55-31-001. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 9.Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego na adres podany w art. 5 § 2 ust. 2 niniejszej Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30 - Chłodziarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67588,50
Oferta z najniższą ceną: 67588,50 / Oferta z najwyższą ceną: 67588,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.