Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4290 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Warszawa: Usługa wydrukowania i oprawy wraz z dostawą teczek na akta
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341273
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
1251326200000, ul.
ul. Mińska
25,
03808
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
228 103 006, faks
228 104 688, e-mail
warszawa@krus.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wydrukowania i oprawy wraz z dostawą teczek na akta
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji (wykonania) usługi polegającej na wydrukowaniu i oprawie teczek na akta w ilości 285 000 egzemplarzy w formacie 510x 320 mm ( po rozłożeniu), wraz z dostawą do Oddziałów Regionalnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2. Rodzaje teczek: 1. SR-1 110 000 sztuk, format 510×320 mm, pakowane po 100szt, ilość opakowań 1100 2. UD-22 100 000 sztuk, format 510×320 mm, pakowane po 100szt, ilość opakowań 1000 3. UD-22z 75 000 sztuk, format 510×320 mm, pakowane po 100szt, ilość opakowań 750 Łączny nakład: 285 000 sztuk 3. Pozostałe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Karton jednostronnie bielony 300g/m2 - o właściwościach takich jak: gramatura, grubość, sztywność, białość górnej warstwy, połysk, szorstkość, wilgotność itp., odpowiadających funkcjonalnie specyfikacji w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Nadruk na teczkach ( dwustronny) zgodnie z przekazanymi wzorami zamawiającego - trzy rodzaje nadruku. 3) Kolorowość - druk dwustronny w kolorze zielonym PANTONE -348 C. 4) Teczki powinny posiadać - 6 bigów grzbietowych, cztery otwory rozmieszczone symetrycznie w stosunku do wysokości teczki zgodnie z załączonym schematem rozmieszczenia bigów i otworów - załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Karton z otworów, o których mowa w punkcie 4) powinien być usunięty - otwory powinny być puste. 6) Do każdej teczki powinien być dołączony metalowy wąs o długości ok. 185 mm wraz z metalową blaszką do mocowania akt o długości ok. 110 mm z dwoma otworami o średnicy 5 mm. 7) Blaszki i wąsy do danej paczki teczek muszą znajdować się w tej samej paczce co teczki. 4. Wykonane nakłady powinny być spakowane po 100 egzemplarzy (z dołączonymi blaszkami i wąsami) w paczkach i odpowiednio oznakowane "SR-1", "UD-22", ",UD-22z", a następnie dostarczone w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy i przekazania zaakceptowanych do druku materiałów do Oddziałów Regionalnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zgodnie z załączonym rozdzielnikiem do umowy (Załącznik nr 1 do umowy). Dokładne adresy poszczególnych Oddziałów Regionalnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zostaną przekazane wybranemu wykonawcy w dniu podpisania umowy. 5. Klauzule społeczne - Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Wymóg zatrudnienia osób skierowanych do wykonywania zamówienia na podstawie umowy o pracę dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
78800000-2
Dodatkowe kody CPV:
79971000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługa wydrukowania i oprawy wraz z dostawą teczek na akta | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107160.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 131806.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.