eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LudwinŚwiadczenie usługi polegającej na całodobowym zimowym utrzymaniu - odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Ludwin w sezonie 2013/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Ludwin: Świadczenie usługi polegającej na całodobowym zimowym utrzymaniu - odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Ludwin w sezonie 2013/14
Numer ogłoszenia: 429154 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin , Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, faks 0-81 7570028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na całodobowym zimowym utrzymaniu - odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Ludwin w sezonie 2013/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: całodobowa usługa polegająca na zimowym utrzymaniu - odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych (ZUD), zarządzanych przez Gminę Ludwin. 1. Zimowe utrzymanie dróg w zakresie usuwania śniegu luźnego i zajeżdżonego, naboju śnieżnego oraz błota pośniegowego prowadzone będzie w systemie interwencyjnym - wyklucza się system płatnych dyżurów oraz akcję patrolową. 1) Zimowe utrzymanie dróg prowadzone będzie w oparciu o harmonogram ustalony każdorazowo przez Zamawiającego w zależności od sytuacji na drogach w zakresie przejezdności - decyzję o rozpoczęciu akcji interwencyjnej podejmuje każdorazowo: Wójt Gminy oraz pracownik UG ds. drogownictwa. 2) W przypadku intensywnych opadów śniegu, zawiei bądź w razie klęski żywiołowej przewiduje się możliwość pracy jednostek sprzętowych wg harmonogramu wynikającego z hierarchii potrzeb na poszczególnych ciągach drogowych, sołectwach lub odcinkach dróg w szczególności: ratowania życia lub zdrowia ludzkiego, funkcjonowania komunikacji publicznej i przewozów szkolnych. 3) Zamawiający przewiduje prowadzenie ZUD wg podziału na 7 zadań oraz 3 rodzaje sprzętu. 2. W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy ciągłej, Wykonawca zabezpiecza odpowiednią obsadę kierowców/maszynistów/operatorów gwarantującą całodobową pracę sprzętu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerywanego czasu pracy w zależności od panujących warunków atmosferycznych. 4. Wykonawca podstawia do pracy jednostki sprzętowe odpowiednio oznakowane, wyposażone w liny holownicze, pojazdy kołowe wyposażone w łańcuchy przeciwśnieżne, środek łączności (telefon komórkowy) oraz zaopatrzone w niezbędną ilość paliwa, które uzupełnia we własnym zakresie. 5. Na wypadek pracy sprzętu w skrajnie niskich temperaturach (poniżej -20 stopni Celsjusza) Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić zapas paliwa zimowego niezbędnego do zapewnienia pracy. 6. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca jest zobowiązany podstawić do pracy sprzęt zastępczy w ciągu 2 godz. 7. Zamawiający ponosi opłaty za pracę sprzętu wg faktycznie przepracowanej ilości godzin, do których wlicza się również przejazdy na terenie Gminy Ludwin pomiędzy poszczególnymi odcinkami dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg . 1) Zamawiający nie ponosi opłat za: dojazd na teren Gminy Ludwin, przestoje technologiczne (związane z obsługą jednostki sprzętowej, tankowaniem, usuwaniem awarii). 2) Do potwierdzenia ilości przepracowanych godzin upoważniona jest jedna z poniższych osób: Wójt Gminy, Sekretarz, wyznaczony pracownik ds. drogownictwa UG w Ludwinie. 8. Oferta cenowa obejmuje wszelkie koszty związane z utrzymaniem sprawności technicznej sprzętu. 9. W okresie obowiązywania umowy będą stosowane ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie. 10. Uwzględniając wyjątkową specyfikę usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, w przypadku intensywnych opadów śniegu, zawiei bądź w razie klęski żywiołowej Zamawiający dopuszcza możliwość wynajmu jednostek sprzętowych w ilości niezbędnej do zaspokojenia potrzeb poszczególnych sołectw, ciągów drogowych lub odcinków dróg. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania, ze zróżnicowaniem na 3 rodzaje użytego sprzętu, tj. łącznie 7 zadań. 12. Zamawiający przewiduje prowadzenie ZUD wg podziału na rejony oraz sprzęt: 1) ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym 2) ładowarka kołowa o mocy min. 150 KM z pługiem śnieżnym 3) samochód ciężarowy o mocy min. 200 KM z pługiem śnieżnym; Zadanie nr 1. Rejon nr 1: Stary Radzic, Zezulin Niższy, Zezulin Pierwszy. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 2. Rejon nr 2: Ludwin, Ludwin-Kolonia, Dąbrowa, Dratów-Kolonia, Krzczeń. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 3. Rejon nr 3: Dratów, Uciekajka, Kobyłki, Kaniwola, Rogóźno. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 4. Rejon nr 4: Czarny Las, Jagodno, Rozpłucie Drugie, Rozpłucie Pierwsze, Piaseczno. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 5. Rejon nr 5: Zezulin Drugi, Grądy, Kocia Góra. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 6. Teren całej Gminy Ludwin. Usługi świadczone przy użyciu ładowarki kołowej z pługiem śnieżnym o mocy min. 150 KM. Zadanie nr 7. Teren całej Gminy Ludwin. Usługi świadczone przy użyciu samochodu ciężarowego z pługiem śnieżnym o mocy min. 200 KM; Zadanie nr 6 i Zadanie nr 7 zlecane będą przez Zamawiającego tylko w szczególnych sytuacjach, w przypadku intensywnych opadów śniegu, zawiei bądź w razie klęski żywiołowej, w formie dodatkowego wsparcia dla Rejonów 1-5, wyłącznie na zlecenie osób upoważnionych ze strony Zamawiającego. Dostępność całodobowa; rozpoczęcie pracy w przeciągu 1 godz. od chwili zlecenia. Wykonawca zapewnia stałą łączność telefoniczną operatora sprzętu z Zamawiającym. Wykonawca prowadzi karty drogowe pracy dla każdego sprzętu w celu przedłożenia Zamawiającemu. Nie przewiduje się odszkodowań w stosunku do Wykonawcy z uwagi na gotowość do pracy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego usług..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówień uzupełniających tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz pojazdów, które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia (jeden pojazd może obsługiwać tylko jedno zadanie) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami, posiadających aktualne dowody rejestracyjne oraz polisy OC

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ludwinie, 21-075 Ludwin, Ludwin 51, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ludwinie, 21-075 Ludwin, Ludwin 51, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Rejon nr 1: Stary Radzic, Zezulin Niższy, Zezulin Pierwszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Rejon nr 2: Ludwin, Ludwin-Kolonia, Dąbrowa, Dratów-Kolonia, Krzczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Rejon nr 3: Dratów, Uciekajka, Kobyłki, Kaniwola, Rogóźno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Rejon nr 4: Czarny Las, Jagodno, Rozpłucie Drugie, Rozpłucie Pierwsze, Piaseczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. Rejon nr 5: Zezulin Drugi, Grądy, Kocia Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. Teren całej Gminy Ludwin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone przy użyciu ładowarki kołowej z pługiem śnieżnym o mocy min. 150 KM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7. Teren całej Gminy Ludwin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone przy użyciu samochodu ciężarowego z pługiem śnieżnym o mocy min. 200 KM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.