eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOdnowienie pakietów usług na oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Warszawa: Odnowienie pakietów usług na oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające.
Numer ogłoszenia: 429262 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384896 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie pakietów usług na oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie pakietów usług Maintenance BASIC dla posiadanych przez Zamawiającego 7.200 licencji na oprogramowanie antywirusowe - Symantec Endpoint Protection 11.0 BNDL VER UG LIC GOV BAND A BASIC 12MO oraz przedłużenie na kolejny rok usług subskrypcji oprogramowania Symantec Mail Security 8200-8300 Appliance Software Antivirus + Antispam 7.6 SUB LIC GOV BAND A BASIC 12 MO dla 4.500 kont pocztowych wraz ze wsparciem technicznym Wykonawcy. Dla powyższego oprogramowania, będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca będzie świadczył wsparcie techniczne polegające na: konsultacjach, pomocy w użytkowaniu oprogramowania, wsparciu przy usuwaniu błędów i problemów w pracy oprogramowania. W zależności od poziomu złożoności problemu wsparcie techniczne będzie świadczone: - telefonicznie, - poprzez pocztę elektroniczną lub stronę www, - w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze, w godzinach roboczych 8.00 - 16.00. W przypadku wystąpienia problemów wynikających z błędnego działania oprogramowania określonego w przedmiocie umowy, Wykonawca, na podstawie zgłoszenia problemu, podejmie działania zmierzające do usunięcia nieprawidłowości. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany w przeciągu dwóch godzin roboczych od momentu zgłoszenia, upoważniony przez Wykonawcę specjalista techniczny zgłosi się w ciągu kolejnych czterech godzin roboczych w siedzibie Zamawiającego, w celu wsparcia przy usuwaniu problemów. Tego typu problemy zgłaszane będą zarówno telefonicznie, jak i poprzez pocztę elektroniczną. Za czas zgłoszenia liczy się datę i godzinę wysłania wiadomości poczty elektronicznej. W przypadku braku możliwości zgłoszenia wystąpienia problemów poprzez użycie poczty elektronicznej, zgłoszenia dokonuje się jedynie drogą telefoniczną, a za czas zgłoszenia przyjmuje się datę i godzinę zakończenia rozmowy telefonicznej i godzinę wysłania do Wykonawcy wiadomości e-mail. W przypadku braku możliwości zgłoszenia wystąpienia problemów poprzez użycie e-mail, zgłoszenia dokona się jedynie drogą telefoniczną, a za czas zgłoszenia przyjmie się datę i godzinę zakończenia rozmowy telefonicznej. Umowa zostanie zawarta z dniem podpisania - realizacja usługi rozpocznie się od dnia 27.12.2009r. i będzie trwała do dnia 26.12.2010r. Z tym że: 1. w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a) dokument lub dokumenty poświadczające odnowienie pakietów usług Maintenance BASIC dla posiadanych przez Zamawiającego 7.200 licencji na oprogramowanie antywirusowe - Symantec Endpoint Protection 11.0 BNDL VER UG LIC GOV BAND A BASIC 12MO - SKU 12706560, b) dokument lub dokumenty poświadczające przedłużenie na kolejny rok subskrypcji oprogramowania Symantec Mail Security 8200-8300 Appliance Software Antivirus + Antispam 7.6 SUB LIC GOV BAND A BASIC 12 MO dla 4.500 kont pocztowych, c) najnowszą wersję oprogramowania antywirusowego, o którym mowa w ppkt 1 lit. a), w ilości 3 kopii (CD/DVD)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 323802.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMP S.A., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 323802.00
  • Oferta z najniższą ceną: j.w. oferta z najwyższą ceną: j.w.
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.