eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Przebudowa skrzyżowania ulicŚw. Antoniego,O. Lange i Granicznej w Tomaszowie Mazowieckim na rondo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Lubochnia: Przebudowa skrzyżowania ulic: Św. Antoniego,O. Lange i Granicznej w Tomaszowie Mazowieckim na rondo.
Numer ogłoszenia: 42930 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulic: Św. Antoniego,O. Lange i Granicznej w Tomaszowie Mazowieckim na rondo..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót i działań: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe ( w tym demontaż sygnalizacji świetlnej) 2. Roboty ziemne 3. Przebudowa infrastruktury podziemnej i naziemnej a) Urządzenia energetyczne (w tym oświetlenie) b) Wodociągi i kanalizacja sanitarna c) Gazociągi d) Urządzenia kanalizacji deszczowej e) Urządzenia teletechniczne 4. Budowa jezdni i chodników 5. Budowa wyspy centralnej 6. Odwodnienie skrzyżowania 7. Roboty wykończeniowe 8. Oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 9. Oznakowanie poziome 10. Zieleń 11. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.29 - Skrzyżowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, oraz spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późn. zm. 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji: a) kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót drogowych - co najmniej 6 lat, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; b) majster dla robót w specjalności drogowej - osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót drogowych - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; c) kierownik robót instalacyjnych (sieci wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej): osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi których przedmiotem było wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; d) kierownik robót instalacyjnych (sieci, instalacje i urządzenia gazowe): osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi których przedmiotem była budowa sieci gazowej i przyłączy gazowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; e) kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej: osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami których przedmiotem była realizacja robót teletechnicznych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi; f) kierownik robót instalacyjnych (sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne): osoba posiadająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: samodzielne kierowanie robotami budowlanymi których przedmiotem było wykonanie sieci oraz instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym oświetlenia drogowego, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - co najmniej 3 lata, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto dla powyższych osób wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada w dyspozycji potencjał sprzętowy (zgodnie ze SIWZ) 4. Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności tj. zrealizowanie w okresie ubiegłych 5 lat od daty składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na przebudowie skrzyżowania dróg publicznych na rondo wraz z przebudową urządzeń infrastruktury towarzyszącej w co najmniej trzech z następujących branż: a) kanalizacji deszczowej, sanitarnej, b) sieci elektroenergetycznej (przebudowa linii kablowych n/n oraz oświetlenia ulicznego), c) sieci teletechnicznej (przebudowa linii doziemnych), d) sieci gazowej (gazociągi niskiego ciśnienia), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (referencje), wystawione przez inwestorów poszczególnych robót o których mowa w pkt. 4, potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje wystawione przez podmioty będące generalnym wykonawcą robót nie będą brane pod uwagę. 5. Wartość przebudowy skrzyżowania, o którym mowa w pkt 4 nie może być mniejsza niż 0.5 mln zł brutto.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty (stanowiącej załącznik nr 1) następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dopuszczające wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z pkt. IV.2 SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z udokumentowaniem ich posiadania (umowy najmu, dzierżawy), zgodnie z pkt. IV.3 SIWZ. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, roku wykonania i odbiorców, zgodnie z pkt. IV.4 SIWZ., Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późn. zm. - stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Kopię dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na cały okres trwania realizacji zamówienia. 9. Wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umów w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez cały czas trwania umowy. 10. Złożą zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl Zakładka:Jednostki samorządowe=>Wykaz jednostek=>Zarząd Dróg ...

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia , pokój nr 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Jakubów 19/21, 97-217 Lubochnia , pokój nr 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane przy częściowym finansowaniu w ramach programu bezpieczeństwa ruchu drogowego prowadzonego przez Ministerstwo Transportu we współpracy z Wojewodą Łodzkim.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.